Ikona se seli še na teren

Foto: Žurnal24 Da je concept član širše družine avtomobilske ikone, je vidno že od daleč. V not Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Mini je pokazal prvo uradno fotografijo modela Crossover Concept in s tem dokazal, da ima resne namene s "terenskim" minijem.
Oglej si celoten članek

Resnici na ljubo bo avtomobil, ki naj bi leta 2010 zapeljal v serijsko proizvodnjo, verjetno tako kot vsi moderni SUV-i vozil predvsem po asfaltu. Bo pa po fotografiji sodeč več kot zanimiva popestritev Minijeve palete, ki sedaj obsega tri modele, poleg običajnega minija še kabrioleta in "karavanskega" clubmana.

Razkošnejše mere
Crossover concept je prvi mini, ki v dolžino meri več kot štiri metre, čeprav natančnega podatka ni. Prav tako bo širši (1850 mm) in višji (1598 mm), medosna razdalja meri 2606 mm. Osnova ostaja prepoznavno minijeva. Silhueta je podobna clubmanu, vendar pa ima concept pet vrat, pri čemer se bodo leva zadnja stranska odpirala drsno, desna pa običajno, navzven. Zadaj je namesto dvojnih krilnih vrat predvidena enojna različica, ki se bo odpirala v desno.

Crossover ima še druge predvidljive karakteristike, kot so višja oddaljenost od tal, štirikolesni pogon in dodatna zaščita pred morebitnimi trdimi srečanji z brezpotji. Notranjost v conceptu ima nekaj dodelav že tako posebne atmosfere, ki jo poznamo iz minijev.

Na sredini je nov instrument v tridimenzionalni izvedbi, poimenovan MINI Center Globe. Ta združena nadzorna in prikazovalna enota, oblikovana v podobi globusa naj bi v avtomobilsko industrijo vnesel nove standarde s področja integriranega nadzora nad zabavnimi, komunikacijskimi in navigacijskimi funkcijami.

Obljubljenega je dovolj prostora tako spredaj kot (prvič) tudi zadaj.


Pogon predvidljiv

O motorjih in opremi še ni kaj dosti znanega, a je mogoče predvidevati, da bodo prestižno vozilce, ko bo prišlo v serijsko proizvodnjo, poganjali znani 1,6-litrski motorji z neposrednim vbrizgom goriva iz BMW-jeve delavnice, seveda pa ne bi smel manjkati niti 1,6-litrski dizel. Pričakovati je tudi ostale tehnologije iz programa Efficient Dynamics, kot je sistem stop & start.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.