i30 misli na otroke, serija 3 na pešce

Foto: Euro NCAP Peugeot 208 Foto: Euro NCAP Peugeot 208 Foto: Euro NCAP Peugeot 208 Foto: Euro NCAP Peugeot 208 Foto: Euro NCAP Mazda CX-5 Foto: Euro NCAP Mazda CX-5 Foto: Euro NCAP Mazda CX-5 Foto: Euro NCAP Mazda CX-5 Foto: Euro NCAP Mazda CX-5 Foto: Euro NCAP Hyundai i30 Foto: Euro NCAP Hyundai i30 Foto: Euro NCAP Hyundai i30 Foto: Euro NCAP Hyundai i30 Foto: Euro NCAP Hyundai i30 Foto: Euro NCAP BMW Serije 3 Foto: Euro NCAP BMW Serije 3 Foto: Euro NCAP BMW Serije 3 Foto: Euro NCAP BMW Serije 3 Foto: Euro NCAP BMW Serije 3
Evropska organizacija za varstvo potrošnikov Euro NCAP (European New Car Assesment Programme) je BMW seriji 3, hyundaiju i30, mazdi CX-5 in peugeotu 208 podelila najvišjo oceno za varnost – 5 zvezdic. Največji napredek je opazen pri varnosti pešcev.
Oglej si celoten članek

Dvig standardov, ki jih je za letos uvedel Euro NCAP, je že obrodil sadove. Prav vsi štirje avtomobili, ki so jih preizkusili na drugem letošnjem testiranju, so zadovoljili višje standarde v kategoriji varnost pešcev, kjer morajo letos za najvišjo oceno doseči 60 odstotkov skupne ocene in ne več 40, kot je bila to praksa lani.

Serija 3 misli na pešce

V omenjeni kategoriji se je najbolje odrezal novi BMW serije 3, ki je prejel 78 odstotkov celotne ocene za varnost pešcev, kar je odličen rezultat za avtomobil, ki nima aktivnega pokrova motorja, ki se ob trku nekoliko privzdigne in zmanjša udarec. Peugeot 208 je z 61 odstotki le za las ujel odlično oceno. Mazda CX-5 je zbrala 64 odstotkov, hyundai i30 pa 67 odstotkov točk v kategoriji varnost pešcev.

Udarec z boka najbolje prenesel CX-5

Foto: Euro NCAP Euro NCAP Najboljši rezultat pri bočnem trku je dosegel CX-5, ki je edini na zadnjih testih prejel maksimalno število točk. Najslabše se je odrezal i30, kjer so strokovnjaki Euro NCAP pri trku zaznali čezmerno obremenitev prsnega koša. i30 je po drugi strani največ točk (90 odstotkov) dosegel v kategoriji varnosti otrok.

Pri Euro NCAP vse pogosteje nagrajujejo tudi varnostno tehnologijo. BMW serije 3 in mazda CX-5 sta bila nagrajena za sistem zaviranja v sili (AEBs), ki neodvisno od voznika sam ob pomoči radarskih senzorjev, kamere in laserskih merilnikov opozori voznika ali samodejno zavira v kritični situaciji. Generalni sekretar pri Euro NCAP Michiel van Ratingen je dejal, da bi, če bi imeli vsi avtomobili vgrajen sistem AEBs, preprečili številne prometne nesreče in s tem smrtne žrtve ali hude poškodbe udeležencev nesreč.

Tehnologija rešuje življenja

Pri Euro NCAP bodo storili še korak naprej k prizadevanju v varnosti in 13. junija predstavili naslednjo fazo razvoja varnosti. Za zdaj so predstavili sistem Pre Sense plus, ki ga kot opcijo v novem A6 ponuja Audi. Tehnologija deluje ob pomoči dveh radarjev, ki zaznavata počasnejša vozila, na katera bi voznik lahko naletel, če se ne bi uspel ustrezno odzvati.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.