Hyundaijev štirisedežni trovratnik

Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster
Veloster po tipologiji pomeni logičnega naslednika coupeja, a želi biti več kot to. V razredn majhnih kupejev prinaša svežino v obliki zanimive vratne zasnove z enimi vrati na levi in parom le teh na desni strani. S tem potniki lažje vstopajo v drugo vrsto, kljub temu pa gre še vedno za kupe zasnove 2+2.
Oglej si celoten članek

Novosti obsegajo tudi bencinski motor z neposrednim vbrizgom in menjalnik z dvojno sklopko. Temu primerne so tudi cene, ki so v primerjavi z coupejem občutno zrasle.

Oblikovno všečen 2+2 kupe

Glede izgleda pomislekov skoraj ne more biti. Veloster je oblikovan zelo dinamično in všečno, na pamet pride celo beseda moderno. 4,22 metra dolg kupeja zaznamujejo zelo razpotegnjena prednja svetila, ki lahko svetijo s pomočjo LED diod, ne pa tudi ksenona, med njima pa prevladuje moderna in impozantna šest kotna motorna maska. Na boku takoj opaziš, da bočna linija od (prvih) vrat proti zadku strmo narašča, zadnja svetila pa se zajedajo močno v bok vozila pod njimi pa so velike in poudarjene kolesne odprtine. Zadek je prav tako dovolj zanimiv in samosvoj, majhno okno pa pusti davek na preglednosti nazaj. Oblikovalci pa niso pozabili niti na podrobnosti kot so smerokazi v stranskih ogledalih in pa „dvojna“ izpušna cev nameščeno na sredini športno zaključenega odbijača. So pa škrgi na motornem pokrovu le navidezni. Veloster pa tudi dovolj učinkovito reže zrak, saj znaša njegov količnik zračnega upora ugodnih 0,32.

Moderna notranjost, zmerno prostorna kabina

Ob vstopu v notranjost vas pozdravi nizka pozicija sedežev, ki sta športno navdahnjena kar se tiče bočnega oprijema, napis na prednjih pa tudi sporoča v kateri model se usedate. Notranjost zaznamujejo odrezane linije in veliko sivih vložkov v barvi aluminija že osnovni modeli pa so nadpovprečno bogato založeni z opremo. Del serijske opreme je tako vedno ESP in šest varnostnih blazin,  aktivni vzglavniki ter sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah. Poleg tega pa še avtomatska klimatska naprava, avdio naprava s CD-MP3 predvajalnikom in bluetooth povezavo, potovalni računalnik, usnjen volan, 17 palčna lita platišča in aluminijasta pedala.

Stopnico višje najdemo paket style, ki je bogatejši še za pametni ključ in gumb za zagon vozila, tempomat, delno usnjeno oblazinjenje in ogrevana prednja sedeža, poleg tega pa ročice postanejo kromirane, dobite pa tudi LED luči in parkirne senzorje. Višek ponudbe predstavlja paket premium, ki k temu doda še električno nastavljiv voznikov sedež, panoramsko streho in18 palčna lita platišča.

Na seznamu doplačil pa najdemo še sistem blue drive (start&stop), ki stane 380 evrov, DCT dvosklopčni menjalnik, ki stane 1.200 evrov, še za stotaka več pa dobite paket elite, ki pomeni posebna platišča z barvnimi vložki, tovarniško navigacijo z kamero za vzvratno vožnjo in boljše ozvočenje.

Foto: Miha Pečoler Hyundai veloster Če veloster ponuja nadpovprečno količino prostora , pa tega ne moremo trditi za prostor namenjen potnikom. Ta je v prvi vrsti sicer dovolj bogato odmerjen, v drugi pa bosta dovolj dobro sedela le dve osebi srednje rasti in še to na krajši poti. Ampak tako je tudi pri konkurenci, torej veloster tu negativno ne izstopa. Prtljažnik je z osnovnimi 320 litri dovolj zajeten, podiranje deljive klopi pa prinese največ 1.015 litrov prostora.

Za zdaj en motor in dva menjalnika

Pri motorjih raznolikosti ni, saj je na izbiro le 1,6-litrski GDI bencinar z neposrednim vbrizgom, ki razvije 103 kilovate in 167 Nm navora. To zadostuje za končnih 203 km/h in pospešek do stotice v 9,7 sekunde pa še to le v kombinaciji s šest stopenjskim ročnim menjalnikom, ki je serijski. Za doplačilo si lahko namreč omislite tudi robotizirano šeststopenjsko avtomatiko DCT, ki deluje na principu dveh sklopk. Ob tem pa veloster v povprečju porabi le 5,9 do 6,5 litrov goriva in v ozračje na kilometer poti izpusti le 137 do 148 gramov emisij CO2.

Posebnost ali novost predstavlja tudi sistem ESP ali VSM kot ga imenujejo, ki ne le da ob možnosti zdrsa vozila intervenira z odvzemom navora, ampak vozniku z rahlim zasukom volana nakaže v katero smer tega obrniti (do 6 Nm navora). S tem se lahko skrajša tudi za desetino, predvsem pa se zmanjša možnost nesreče.

Letos 100 vozil

Cene se pričnejo pri 20 tisoč evrih, za dodatnega tisočaka in pol pa dobite paket style. Višek ponudbe predstavlja paket premium, ki ga pri hyundaiju cenijo na 22.990 evrov. Letos naj bi zanj našli 100 kupcev, večino teh se bo odločilo za paket style, tretjino pa tudi za menjalnik DCT, ki stane 1.200 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.