Hyundai pri novem tucsonu unovčil 15 let izkušenj

Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson
Pri Hyundaiju so ponovno obudili model tucson, ki so ga predstavili že leta 2004, kasneje pa zamenjali z modelom ix35. Slednji je zdaj zgodovina, tucson pa je boljši in bolj evropski v vseh pogledih. Cene se začnejo pod 20 tisočaki.
Oglej si celoten članek

Športni terenec za Hyundai predstavlja velik izziv, saj bo to globalno vozilo, a hkrati radi poudarjajo, da tako evropski še nikoli ni bil. Predvsem oblikovno. Pri tem so unovčili več kot 15 let izkušenj na področju športnih terencev, saj Hyundai velja za enega od pionirjev na področju suvov. Že leta 2000 je na trg namreč zapeljal santa fe.

Tucson je šest centimetrov daljši kot ix35 in ima za tri centimetre podaljšano medosje. V dolžino meri 4475 milimetrov, širok je 1850 milimetrov, visok 1645 milimetrov, medosna razdalja je 2670 milimetrov, prostornina prtljažnika pa najmanj 513 litrov, s podiranjem klopi ga je mogoče povečati na 1503 litre.

Tudi za lepotne naslove

Dizajn je povsem nov, a ohranja prepoznavne elemente, kot je šesterokotna maska s prečnimi kromiranimi rešetkami, žarometi spredaj spominjajo na tiste pri večjem bratu santa feju, luči zadaj svetijo v led tehniki, zadek krasita dve izpušni cevi.

V potovalnem prostoru so že na prvi pogled želeli pri potnikih ustvariti sliko, da so vgradili kakovostne materiale. Večja medosna razdalja prinaša več prostora v notranjosti. Prednji sedeži so lahko opremljeni s sistemom hlajenja ali gretja, prtljažnik se odpira s pomočjo elektrike in to tako, da samodejno zazna ključ, čeprav je v žepu in po treh piskih odpre prtljažna vrata. Priročno, če imamo roke polne prtljage. Ekran na dotik je 8-palčni ali za palec večji kot pri ix35, tudi panoramska sončna streha je za 30 odstotkov večja.

Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson

Od asistenčnih sistemov pri Hyundaiju navajajo opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, sistem prepoznavanja prometnih znakov, sistem za opozarjanje na menjavo pasov, parkirni asistent, ki vozilo parkira bočno in tudi vzvratno pravokotno. Dodali so tudi funkcijo izhoda, kar pomeni, da sistem sam krmili vozilo iz parkirnega boksa, sistem samodejnega zaviranja prepozna tako vozila, kot pešce in kolesarje, ter na to voznika opozori z zvočnim in vizualnim signalom, oziroma samodejno zavira, če tega ne stori voznik. Novost je sistem na opozarjanje na prečni promet, ki zmanjšuje tveganje za trčenje z vozili, ki se približujejo, ko vozimo vzvratno iz parkirnega boksa.

Foto: Gregor Prebil Hyundai tucson

Nov 1,6-litrski turbo bencinski agregat

Vsi pogonski motorji zadovoljujejo emisijske zahteve EU6. Novost v ponudbi je 1,6-litrski T-GDI turbo bencinski motor z 130 kilovatov moči (177 KM), zanj bo na voljo tudi sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik. Ostali pogonski motorji v ponudbi so 1,6-litrski GDI atmosferski bencinski motor z 97 kilovatov moči (132 KM), na dizelski strani so 1,7-litrski agregat z 85 kilovatov moči (115 KM), 2,0-litrski agregat v dveh različicah, z 100 kilovatov moči (136 KM) in 135 kilovatov moči (184 KM). Slednji je na listi doplačil in sicer stane 2.000 evrov več od osnovnega dvolitrskega dizla z ročnim menjalnikom, oziroma 1.200 evrov več s samodejnim menjalnikom.

Poleg omenjenega samodejnega dvosklopčnega menjalnika sta v ponudbi še šeststopenjski ročnim menjalnik in šeststopenjski samodejni menjalnik. Ob pogonu na prednji kolesi je na izbiro tudi vsekolesni pogon.

Akcijske cene pod 20 tisočaki

Vstopni model z atmosferskim bencinskim motorjem in pogonom na prednji kolesni par z akcijskim popustom v višini 2.500 evrov, ki bo veljal vsaj do konca leta 2015, stane 19.990 evrov, s prisilno polnjenim 1,6-litrski bencinskim agregatom se cene začnejo pri 22.690 evrih. Na dizelski strani je najcenejši 1,7-litrski agregat, ki stane vsaj 21.950 evrov, dvolitrski turbodizel je 2.000 evrov dražji. Štirikolesni pogon, na voljo je z 1,6-litrski turbobencinskim agregatom in dvolitrskim turbodizelskim motorjem, nakup podraži za 2.300 (dizel), oziroma 2.700 evrov (bencin).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 08:36 9. September 2015.

    V Evropi so bolj priljubljeni evropski: VOLVO xc60, FIAT Freemont, Jeep Cherokee, Renault Captur, Citroen C-Crosser, DACIA Duster, FIAT 500X …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.