Spletna stran Business Korea je namreč v članku tik pred Božičem napovedala, da je krovna skupina Hyundaia in Kie, Hyundai Motor Group, zaprla oddelek za razvoj motorjev na notranje zgorevanje v svojem osrednjem razvojnem središču Namyang južno od Seula. Oddelek za pogonske sklope naj bi hkrati reorganizirali v razvojno skupino za elektrifikacijo.
O zaprtju oddelka za razvoj motorjev na notranje zgorevanje je poročal tudi časnik Korea Economic Daily, ki se je pri tem skliceval na neimenovane vire iz tovarne in domnevno elektronsko sporočilo Hyundaijevega novega šefa za raziskave in razvoj Chung-Kook Parka, v katerem naj bi zaposlenim sporočil: »Naš lastni razvoj motorjev je velik dosežek, vendar moramo spremeniti sistem, da bomo na osnovi izkušenj iz preteklosti gradili osnovo za inovacije prihodnosti.«
Hyundai se sicer uradno še ni izjasnil o resničnosti ali neresničnosti govoric, vendar prihajajo v obdobju precejšnjih pretresov v vodstvu in reorganizacije podjetja. Domnevno naj bi se upokojil vodja raziskav in razvoja Albert Biermann, novo vlogo pa naj bi namenili tudi vodji oblikovanja Petru Schreyerju. Napovedanih je tudi 200 različnih promocij izvršnih direktorjev, med katerimi več kot tretjina v oddelkih za raziskave in razvoj.