Hyundai predstavil i30 fastback in športni i30 N

Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai Foto: Hyundai
Po karavanski in petvratni kombilimuzinski različici nove generacije i30, so pri Hyunaiju najavili še dve izvedenko modela i30. Prva je i30 fastback, gre za nekakšno kupejevsko različico i30 s podaljšanim zadkom, drugi pa je športni model i30 N, z 202 kilovata moči (272 KM) in pospeškom od 0 do 100 km/h v 6,1 sekunde.
Oglej si celoten članek

Hyundaij je v Nemčiji premierno pokazal kar dva nova modela iz serije i30 in s tem dopolnil ponudbo v tem najbolj pomembnem in najbolj prodajanem evropskem segmentu. Novost v ponudbi sestavljata i30 fastback in športni i30 N, ki je hkrati najhitrejši kompaktni Hyundai kdajkoli proizveden.

Novi i30 fastback je petvratni model s podaljšanim zadkom, ki oblikovno spominja na kupeja. Z izjemo premium proizvajalcev vozil, nihče od konkurentov ne ponuja podobnega vozila. v primerjavi s klasično petvratno kombilimuzino i30, je rahlo spremenjen prednji del vozila, medtem ko sta bočna linija in zadek popolnoma nova.

V primerjavi s klasičnim i30 je daljši za 12 centimetrov in občutno nižji (streha za 2,5 centimetra). Pri Hyundaiu pravijo, da so tako kot videz tudi vozne karakteristike temu primerno bolj dinamične. Karoserije je sicer k tlom približana za dodatnega pol centimetra, vzmetenje pa je za 15 odstotkov trše.

Foto: Hyundai

Kupci bodo lahko izbirali med dvema bencinskima motorjema, 1,0 TGDI trivaljnim turbobencinarjem z 88 kilovatov moči (120 KM) in 1,4 TGDI štirivaljnim turbobencinskim motorjem z močjo 103 kilovate (140 KM) ter na novo razvitim 1,6-litrskim turbodizelskim motorjem v dveh različicah z močjo 81 kilovatov (110 KM) oziroma 99 kilovatov (136 KM).

i30 N je najhitrejši hyundai

Hyundai je z novo generacijo i30 vstopil tudi na področje, kjer kraljujejo priznane športne znamke GTI, ST in drugi. Svojo športno znamko so Korejci poimenovali N. Avtomobil so razvili na Nürburgringu, kjer so ga tudi temeljito testirali, tudi na zadnji dirki 24 ur Nürburgringa.

V primerjavi s standardnim i30 ima povsem novo prednjo premo, krmilni mehanizem, elektronsko blokado diferenciala in elektronsko nadzirano vzmetenje. Pri Hyundaiu so samozavestni in pravijo, da so na dirkališču povsem enakovredni najbolj priznanim konkurenčnim modelom. 

Foto: Hyundai

Hyundai bo imel v ponudbi dve različici modela i30 N, in sicer osnovno z 2,0-litrskim motorjem s 184 kilovatov moči (250 KM) in zmogljivejšo z 202 kilovati moči (275 KM) in 353 Nm navora. To je dovolj za pospešek od 0 do 100 km/h v 6,1 sekunde in največjo hitrost 250 km/h. Moč se na cesto prenaša s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika, za hitrejše speljevanje z mesta pa ima funkcijo launch control. Voznik lahko izbira med petimi režimi vožnje: Eco, Normal, Sport, N in N Custom. 

Pri Hyundaiu kot ekskluzivnost poudarjajo športni izpuh s prav posebnim zvokom. Kakšen je, bomo mogli počakati na prve vožnje proti koncu leta, ko bo stekla tudi prodaja. Fastback sledi v začetku leta 2018.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.