Hyundai i20 še kot kupe

Foto: Hyundai Hyundai i20 coupe Foto: Hyundai Hyundai i20 coupe Foto: Hyundai Hyundai i20 coupe Foto: Hyundai Hyundai i20 coupe Foto: Hyundai Hyundai i20 coupe Foto: Hyundai Hyundai i20 coupe Foto: Hyundai Hyundai i20 coupe Foto: Hyundai Hyundai i30 turbo Foto: Hyundai Hyundai i30 turbo Foto: Hyundai Hyundai i30 turbo Foto: Hyundai Hyundai i30 turbo Foto: Hyundai Hyundai i30 turbo Foto: Hyundai Hyundai i30 turbo Foto: Hyundai Hyundai i30 turbo Foto: Hyundai Hyundai i30 turbo Foto: Hyundai Hyundai i30 Foto: Hyundai Hyundai i30 turbo Foto: Hyundai Hyundai i30 turbo Foto: Hyundai Hyundai i30 turbo Foto: Hyundai Hyundai i30 turbo Foto: Hyundai Hyundai i30 turbo Foto: Hyundai Hyundai i30 Foto: Hyundai Hyundai i30 Foto: Hyundai Hyundai i40 Foto: Hyundai Hyundai i40 Foto: Hyundai Hyundai i40 Foto: Hyundai Hyundai i40
Hyundai i20 coupe je trivratna izvedenka petvratne kombilimuzine i20, ki so jo razkrili pred dvema mesecema na avtosalonu v Parizu.
Oglej si celoten članek

Trivratni model je v primerjavi s petvratnim na zunaj konkretno spremenjen. Športne, dinamične linije, z bolj agresivno masko motorja z izrazito športno režo, novim spojlerjem na zadku, novimi platišči, 17-palčnimi kolesi in novo ekskluzivno oranžno barvo, nakazuje, da so ciljna publika mlajši, ki ne potrebujejo dodatnih bočnih vrat.

Kljub vsem prtljažnik ostaja s 336 litri prostornine zajeten za B avtomobilski razred in celo za 10 litrov večji od tistega pri kombilimuzini. Potovalni prostor je povzet po kombilimuzini, oranžna notranjost pa je namenjena zgolj i20 coupeju.

Nov trivaljni turbo motor

Eduardo Remairez, glavni Hyundaijev oblikovalec v evropskem oblikovalskem centru, kjer je bil avtomobil tudi razvit, je o obliki novinca dejal: "z novo vizualno podobo in agresivnim prednjim delom smo želeli pokazati, da ima vozilo karakter dinamičnega vozila."

Foto: Hyundai Hyundai i30 turbo Standardna in dodana oprema naj bi bila enaka kot pri klasični izvedenki i20, to pomeni, da bo med drugim opremljen z ogrevanim volanom in sedeži in varnostni asistenčni sistem, ki voznika opozarja na nenamerno zapuščanje voznega pasu.

Pod motornim pokrovom bodo imeli mesto 1,25-litrski in 1,4-litrski bencinski agregat, ter 1,1-litrski in 1,4-litrski dizelski motor. Kasneje leta 2015 bodo v motorno dodali tudi 1,0-litrski turbobencinski tirvaljnik.

Gre za prvo generacijo malih turbomotorjev, ki bo po zagotovilih Hyundaija zagotavljal agilno vožnjo in nizke emisije CO2. 1,0-litrski GDI motor bo na voljo v dveh različicah, z 73 kilovatov moči (99 KM) in 90 kilovatov moči (123 KM).

Foto: Hyundai Hyundai i40 Novi i20 coupe je del Hyundaijevega načrta 2017 in je tretji o 22 novih ali prenovljenih modelov, ki jih bo Hyundai razvil in oblikoval v svojem evropskem centru v Rüsselsheimu v Nemčiji. i20 coupe bodo sicer izdelovali v tovarni v Izmitu v Turčiji.

Prenovljeni i40 in i30, novi i30 turbo

Hyundai je oblikovno in tehnološko prenovil tudi modela i30 in i40, največja novost je različica i30 turbo. Poganjal jo bo 1,6-litrski turbobencinski štirivaljni motor, ki razvije največjo moč 137 kilovatov (186 K), ki v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v osmih sekundah, najvišja hitrost je 219 km/h.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.