Medgeneracijska prenova za i10 glede videza ni šla ekscese, temveč je ubrala preizkušen pristop - malce drugačen nos, malce drugačne luči (LED dnevne luči so odslej okrogle in serijske), malce drugačen zadnji odbijač ... Novi so tudi dizajni platišč in osvežena barvna paleta.
Več novosti pa je znotraj, kjer so Korejci upoštevali kritike o sicer funkcionalni, a preveč robustni ukrojenosti, ki povrh ne nudi takšne naprednosti kot rivali, denimo VW up, toyota aygo ...
Hyundai i10 bo oslej na voljo s sedempalčnim zaslonom na dotik, ki bo imel celo tehnologiji Apple CarPlay in Android Auto, pa seveda navigacijo. I10 bo po novem imel tehnologijo opozorila na nevarnost trka in na nevarnost nenamernega prehajanja pasov (opozorila, ne pa tudi posredovanje).
Prevetrili so tudi vozne lastnosti, kar naj bi natančni vozniki opazili pri boljšem odzivanju volana. Motorja pa ostajata ista, torej 1,0 litrski (48,5 kW/66 KM) in 1,25-litrski (50,7 kW/69 KM) bencinar, opcija bo štiristopenjski avtomatski menjalnik.
Uradno bo predstavljen na pariškem salonu čez mesec dni.
dezurni@zurnal24.si