Huayra roadster je hiper talentiran superšportnik

Foto: Pagani Pagani huayra roadster Foto: Pagani Pagani huayra roadster Foto: Pagani Pagani huayra roadster Foto: Pagani Pagani huayra roadster Foto: Pagani Pagani huayra roadster Foto: Pagani Pagani huayra roadster Foto: Pagani Pagani huayra roadster Foto: Pagani Pagani huayra roadster Foto: Pagani Pagani huayra roadster Foto: Pagani Pagani huayra roadster Foto: Pagani Pagani huayra roadster Foto: Pagani Pagani huayra roadster
Pagani huayra je po šestih letih dobil divjega brata - kabrioleta. Ampak pozor! Roadster je v nasprotju z vsemi dosedanjimi bratskimi navezami lažji in ne težji od kupeja, saj so uporabili novo zvrst materiala. Posebna je tudi njegova cena.
Oglej si celoten članek

Huayra velja za enega najbolj divjih hiperavtov, kar se jih vozi pod soncem. Predstavili so ga že leta 2011, ko je nasledil model zonda, sedaj pa je dobil še brezstrešno različico, ki pa je kar 80 kilogramov lažja od coupeja in tehta le 1.280 kilogramov.

Vsi roadsterji morajo vzvojno togost, ki jo sicer zagotavlja streha, doseči z bolj krepkim spodnjim delom šasije. A če so te ojačitve doslej vedno prinesle s seboj dodatno maso, na katero so supešportni avti še posebej občutljivi, je huayra roadster drugačne vrste tič. V italijanski butični delavnici so namreč uporabili novo razviti kompozitni material, mešanico ogljikovih vlaken in titanija, ki se imenuje Triax HP52. Po njegovi zaslugi raodster ni le lažji, temveč tudi kar za 52 odstotkov bolj tog. Nekaj mase so prihranili tudi z dodatno uporabo aluminija pri podvozju.

Roadster ima kar dve strehi. Trdna streha je iz lahkega karbona, ima tudi stekleni del. Je polno odstranljiva, ko pa je nameščena, roadsterju daje videz klasičnega kupeja. Potem pa je tu še mehka streha, ki je mišljena bolj za nujne situacije, če voznika preseneti naliv. Mehko streho je mogoče raztegniti in pospraviti v nekaj preprostih potezah.

Pagani huayra roadsteja še vedno poganja isti AMG-jev V12 šestlitrski motor, ki ob pomoči dveh turbin dosega 562 kW (764 KM) moči. Sedemstopenjski menjalnik pozna nekaj inovativnih tehnologij, zaradi česa je bojda kar 40-odstotkov hitrejši od klasičnega dvosklopčnega menjalnika.

Foto: Pagani Pagani huayra roadster Velik poudarek je na zavorah in pnevmatikah, slednje so Pirellijeve (PZero Corsa) in skupaj s prilagodljivim podvozjem ter štirimi usmerjevalniki zraka za doseganje zračnega pritiska dovoljujejo neverjetne lateralne sile vse do 1,8 g. Posebnosti pri pnevmatikah (spredaj 20-, zadaj pa 21-palčne) je, da so jih pri specializiranem oddelku Pirellija, kjer izdelujejo najbolj zmogljive izdelke, razvili skupaj z ustanoviteljem Horaciom Paganijem. 

Pagani huayra roadster bo širši javnosti predstavljen na avtosalonu v Ženevi, kjer bo zagotovo ena glavnih zvezd. Privoščilo si ga bo bolj malo Zemljanov, saj naj bi cena zanj presegala dva milijona evrov!

Vsem ostalim bodo preostali plakati z njegovo fotografijo.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.