Gre za revolucionarni novi menjalnik z devetimi stopnjami prenosa z oznako 9HP, ki je narejen za osebna vozila s pogonom na sprednji kolesi ali s štirikolesnim pogonom ter motorje s start-stop sistemom.
Nabor sprememb je dolg, ena od najbolj značilnih prednosti, ki jih prinaša ZF-ov devetstopenjski avtomatski menjalnik pa je zelo nizko območje vrtljajev, v katerih deluje. V deveti prestavi lahko vozilo potuje s hitrostjo 120 km/h pri vsega 1.900 vrtljajih v minuti, medtem ko je ta številka pri šeststopenjskem avtomatskem menjalniku 2.600 vrtljajev v minuti.
Rezultat je nižja poraba, tudi do 16 odstotkov v primerjavi s šeststopenjsko avtomatiko. Proizvajalec še navaja, da menjalnik zmore med 280 in 480 Nm navora.
Honda kmalu z devetstopenjskim menjalnikom
Honda bi lahko že v začetku leta 2014 v svoje modele začela vgrajevati devetstopenjske menjalnike, ki jih razvija nemški specialist ZF, piše ameriška revija Automobile Magazine.