Pri Hondi so se razvoja hibridnega pogonske sklopa namreč lotili na samosvoj način. Sestavljen je iz 107-kilovatnega 2-litrskega bencinskega štirivaljnika, ki deluje v hibridnim pogonskim sklopom bolj primernem Atkinsonovem ciklusu, elektromotorja z močjo 135 kilovatov in baterije s kapaciteto 1,3 kilovatne ure, ki jo napaja 103-kilovatni električni generator.
Večinoma zaporedni hibrid
Honda CR-V hybrid večino časa deluje kot zaporedni hibrid, pri katerem bencinski motor skrbi za proizvodnje energije, ki preko baterije napaja elektromotor, ta pa z neposrednim prenosom poganja prednji ali vsa štiri kolesa, odvisno od različice. V primeru testnega avtomobila je to bil štirikolesni pogon. Stvari se spremenijo pri višjih hitrostih, ko se bencinski motor v učinkovitem območju vrtljajev preko posebne sklopke med generatorjem in elektromotorjem priključi neposredno na pogon, za sinhronizacijo vseh delov pa v vlogi klasičnega menjalnika skrbni vmesni električni generator.
Kot pravijo pri Hondi, so s tem zagotovili, da bencinski motor večinoma deluje v gospodarnem območju vrtljajev, kar pripomore tudi k bolj ugodni porabi goriva. A upoštevati je treba, da je honda CR-V vseeno precej velik avtomobil, zato se ugodna poraba v tem primeru še vedno giblje okoli sedem litrov.
Če je mogoče, deluje kot električni avtomobil
Med vožnjo se opazi predvsem, da sistem motor na notranje zgorevanje ne le izkorišča za proizvodnjo elektrike, ki poganja elektromotor, ampak ga tudi izključi vedno, ko je le mogoče, se pravi, ko je v bateriji vsaj malo elektrike, za katero avtomobil poskrbi tudi z rekuperacijo zavorne energije. Honda v tem primeru seveda postane pravi električni avtomobil. In takšnih primerov je veliko, zato se vam kar pogosto zgodi, da z drugih sedežev zaslišite stavek: "Kako tih je ta avto," deležni p ste tudi začudenih pogledov iz okolice ceste.
Upravljanje pogonskega sklopa je sicer precej preprosto. Prestavno ročico so na sredinski konzoli povsem nadomestili gumbi in stikala , ki so razvrščeni dovolj pregledno in se med seboj tudi razlikujejo, tako da pri nastavljanju voznih programov ne prihaja do pomot . Poleg standardnega voznega programa sta na voljo tudi športni in gospodarni program, prav tako pa lahko avtomobilu ukažete, naj se obnaša kot električni avtomobil. Ob volanskem obroču najdete tudi prestavne ročice, ki pa v tem primeru ne služijo prestavljanju, ampak nastavljanju stopnje rekuperacije zavorne energije in posledično seveda tudi silovitosti zaviranja z generatorjem. Žal se nastavitve ponastavijo vedno, ko pritisnete na plin, honde C-V hybrid pa tudi ne morete voziti in ustaviti zgolj s pedalom plina.
Velik in udoben športni terenec
Honda CR-V hybrid je velik in precej težak športni terenec, k masi pa svoje dodajo tudi dodatni elementi hibridnega pogonskega sklopa, zato bi gotovo pričakovali slabše vozne lastnosti, a to ne velja. Podvozje namreč zanesljivo opravi z zahtevami in uspešno zgladi tudi cestne neravnine. Kljub temu, da razpolaga z razmeroma skromnimi 135 kilovati, avtomobil navsezadnje prazen tehta 1,726 tone, pa tudi elektromotor ne kaže podhranjenosti. Pri hitrostih nad 75 kilometrov na uro mu tako ali tako pomaga tudi bencinski motor.
Kaj pa udobje? Potniška kabina je odlično izolirana pred zvoki iz zunanjosti , kar tudi pripomore k prej omenjeni tihoti vožnje, na razkošno odmerjenih sedežih se udobno sedi, prtljažnik pa tudi ni med najmanjšimi. Morda bi lahko bil nekaj pritožb deležen infozabavni sistem, prikazovalniki pa vsekakor omogočajo dober pregled nad dogajanjem v vožnji. Soliden je tudi nabor asistenčnih sistemov, med katerimi gotovo izstopa sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, ki avtomobil učinkovito vodi med črtami in vozniku omogoči nekaj brezskrbnosti, a ne preveč, saj rok volanskega obroča nikakor ne sme spustiti iz rok.
Podatki o vozilu (Honda CR-V hybrid 2.0 i-MMD AWD elegance)
Motor: bencinski, štirivaljni, 1.993 ccm + elektromotor
Največja moč: 107 kW (145 KM) pri 6.200 vrtljajih + 135 kW (184 KM)
Največji navor: 175 Nm pri 4.000 vrtljajih + 315 Nm
Zmogljivosti: 180 km/h, 8,8 sekunde od 0 do 100 km/h
Dimenzija (D x Š x V v mm): 4.600 x 1.855 x 1.679, medosna razdalja 2.601
Prtljažnik (v litrih): 497—1.697
Poraba: 5,3 litra/100 km (kombinirani cikel ECE), izpusti CO2: 120 g/km
Cena v evrih: 40.610
Plusi: Oblika, udobje, prostornost, oprema, pogonski sklop
Minusi: Cena, infozabavni sistem.
Takšen pogon oz. "menjalnik" poznamo že iz Chevrole Volta in Opel Ampere iz leta 2011. Sam vozim Ampero in je …
https://Badoo.red - spletna stran za zmenke za odrasle, ki želijo najti partnerja za seks
japonci so zakon, še en konkurenčni udarec za evropska vozila, ki so navadna krama ... v evropi kaj takega za …