Hibridni Q5 bi sicer moral biti že predstavljen, a so njegov prihod na trg preložile NiMH (Nikal-metal Hidrid) baterije, ki niso dosegle zadovoljivih rezultatov na crash testih. Hibridni audi Q5 poganja kombinacija 2,0-litrskega TFSI bencinskega agregata, ki razvije 163 kW/211 KM in 350 Nm navora ter elektromotorja, ki zagotavlja 32 kW/44 KM in 130 Nm navora. Najvišja skupna moč je 180 kW/245 KM, na razpolago pa ima kar 480 Nm navora.
Pogon je trajni na vsa štiri kolesa, avtomobil pa je obogaten še s sistemom regenerativnega zaviranja ter sistemom start-stop. Najvišja hitrost pri električnem režimu vožnje je 100 km/h! Za napajanje električne enote skrbi paket litij-ionskih baterij spravljenih v zadku SUV-a. Zaradi tega so morali prtljažnik iz prostornine 540 zmanjšali na 480 litrov. Avtomobil z mesta do 100 km/h pospeši v 7,1 sekunde, najvišja hitrost je 222 km/h.
Hibridni Q5 leta 2011
Avtor: G. P.Your browser doesn’t support HTML5 video
Razkrite so prve fotografije, video in tehnične podrobnosti o audijevi hibridni novosti Q5, ki na tržišče prihaja že prihodnje leto.