Honda NC 700 X. Multifunkcijski motocikel, ki je zmes velikega skuterja, manjšega potovalnika ali naked motorja, je Honda oblikovala predvsem na podlagi dejstva, da 90 odstotkov motoristov ne vozi hitreje od 150 kilometrov na uro in motorja ne navija čez 6.000 vrtljajev.
Gre skratka za motor z močnim navorom pri nizkih vrtljajih, svoj maksimum, 62 njutonmetrov navora, pa ponudi pri 4.750 vrtljajih. Nov Hondin model, ki je na našem trgu od konca lanskega leta, ima kljub svoji velikosti zelo nizko težišče ter je vodljiv in igriv po mestnih in lokalnih cestah. Vožnja nad 140 kilometri na uro pa je precej utrujajoča, motor je težko obvladljiv v hitrih ovinkih in kakršnekoli korekcije zahtevajo ogromno truda. Položaj voznika, ki se kot plus izkaže v počasnejših ovinkih, je precej pokončen, pri hitri vožnji pa ne pomaga niti zelo široko krmilo. Motor smo na testu spravili do 191 kilometrov na uro.
Za začetnike
V celoti motor ocenjujemo kot primernega tako za začetnike kot izkušene motoriste. Je udoben, s svojimi 207 kilogrami (brez goriva) in nizkim težiščem pa zelo igriv. Zasnova ponuja različno uporabnost, čeprav so morda pri Hondi upali, da bo NC 700 X postal kaj več kot motor za dnevno uporabo predvsem v mestu in na lokalnih cestah.
Podatki o motociklu: (Honda NC 700 X)
Motor: vrstni dvovaljni, 670 cm3, 51,8 KM/6.250 vrt.
Navor: 62 Nm pri 4.750 vrtljajih
Poraba na testu: 4,7 litra na sto kilometrov
Zmogljivosti: 191 km/h
Cena: 6.690 evrov
Plusi: Široka uporabnost, navor, ekonomičnost. Vodljivost.
Minusi: Blokada – pogosto prestavljanje.
Hibrid, ki bi rad bil nekaj več
Vozili smo. Najbolj prodajan Hondin motocikel je kralj počasne vožnje.