Hibrid, ki bi rad bil nekaj več

Foto: Saša Despot Honda NC 700 X Foto: Saša Despot Honda NC 700 X Foto: Saša Despot Honda NC 700 X Foto: Saša Despot Honda NC 700 X Foto: Gregor Prebil Honda NC 700 X Foto: Gregor Prebil Honda NC 700 X Foto: Gregor Prebil Honda NC 700 X Foto: Gregor Prebil Honda NC 700 X Foto: Gregor Prebil Honda NC 700 X Foto: Gregor Prebil Honda NC 700 X Foto: Gregor Prebil Honda NC 700 X Foto: Gregor Prebil Honda NC 700 X Foto: Gregor Prebil Honda NC 700 X Foto: Gregor Prebil Honda NC 700 X
Vozili smo. Najbolj prodajan Hondin motocikel je kralj počasne vožnje.
Oglej si celoten članek

Honda NC 700 X. Multifunkcijski motocikel, ki je zmes velikega skuterja, manjšega potovalnika ali naked motorja, je Honda oblikovala predvsem na podlagi dejstva, da 90 odstotkov motoristov ne vozi hitreje od 150 kilometrov na uro in motorja ne navija čez 6.000 vrtljajev.

Gre skratka za motor z močnim navorom pri nizkih vrtljajih, svoj maksimum, 62 njutonmetrov navora, pa ponudi pri 4.750 vrtljajih. Nov Hondin model, ki je na našem trgu od konca lanskega leta, ima kljub svoji velikosti zelo nizko težišče ter je vodljiv in igriv po mestnih in lokalnih cestah. Vožnja nad 140 kilometri na uro pa je precej utrujajoča, motor je težko obvladljiv v hitrih ovinkih in kakršnekoli korekcije zahtevajo ogromno truda. Položaj voznika, ki se kot plus izkaže v počasnejših ovinkih, je precej pokončen, pri hitri vožnji pa ne pomaga niti zelo široko krmilo. Motor smo na testu spravili do 191 kilometrov na uro.

Za začetnike

Foto: Saša Despot Honda NC 700 X Blokado ima postavljeno pri 6.500 vrtljajih, kar v veliki meri določa način vožnje. Pri živahnejši je potrebnega precej prestavljanja, kar je lahko neprijetno za sopotnika. Sicer je od aprila na voljo tudi oprema z avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko DCT, zato lahko prestavljate tudi sekvenčno. Dodatek vas bo stal dodatnih tisoč evrov, a se glede na zasnovo motorja verjetno izplača. Posebnost motorja je 21-litrski prtljažni prostor, kjer običajno najdemo posodo za gorivo. Odlikuje ga pa tudi majhna poraba – po tovarniških napovedih naj bi se gibala okrog 3,6 litra na sto kilometrov.

V celoti motor ocenjujemo kot primernega tako za začetnike kot izkušene motoriste. Je udoben, s svojimi 207 kilogrami (brez goriva) in nizkim težiščem pa zelo igriv. Zasnova ponuja različno uporabnost, čeprav so morda pri Hondi upali, da bo NC 700 X postal kaj več kot motor za dnevno uporabo predvsem v mestu in na lokalnih cestah.

Podatki o motociklu: (Honda NC 700 X)
Motor: vrstni dvovaljni, 670 cm3, 51,8 KM/6.250 vrt.
Navor: 62 Nm pri 4.750 vrtljajih
Poraba na testu: 4,7 litra na sto kilometrov
Zmogljivosti: 191 km/h
Cena: 6.690 evrov
Plusi: Široka uporabnost, navor, ekonomičnost. Vodljivost.
Minusi: Blokada – pogosto prestavljanje.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.