Letošnja akcija Heroji furajo v pižami poudarja pomen zaupanja in odnosov med mladimi ter starši, kar mladim omogoča, da v kritičnih trenutkih brez strahu prosijo za pomoč.
Osnovni cilj akcije je ozaveščanje o tem, da alkohol in droge ne sodijo za volan.
Kdo je heroj v pižami?
Vsakdo, ki sredi noči, v pižami, poskrbi za varen prevoz svojih najbližjih – majhna dejanja, ki lahko pomenijo velike spremembe.
Osem let odgovornega delovanja
Pobuda, ki jo podpirata Zavarovalnica Generali in agencija Luna \TBWA, je v osmih letih dosegla več kot 15.000 mladih in 27 občin. Direktor Zavoda VOZIM David Razboršek poudarja: "Heroji niso samo starši, ki ponoči pridejo po svoje otroke, ampak tudi mladi, ki se odločijo za odgovorno vedenje."
"Za nas je sodelovanje z mladimi ključnega pomena. Prepričani smo, da bodo naše aktivnosti pripomogle k ozaveščanju in spodbujanju odgovornega vedenja ne le med njimi, pač pa spodbudilo tudi starejše, da končno spoznajo, da alkohol in droge resnično ne sodijo na cesto," dodaja Razboršek.
Statistika sicer kaže na upad nesreč zaradi alkohola med mladimi, a porast uporabe drog v prometu ostaja skrb vzbujajoč trend.
Kampanja s sodobnimi zgledi
Letošnji slogan, "Rock’n’Roll na odru, ne za volanom. Za prevoz vedno pokliči svojega heroja," nagovarja mlade k odgovornim odločitvam. Ambasadorja kampanje sta Kris Guštin iz skupine Joker Out in njegov oče Gušti. Sodelovanje med generacijami izpostavlja pomen dobrih odnosov in zglednega vedenja.
"Kris me sicer še nikoli ni poklical sredi noči in me prosil, naj ga pridem iskat, verjamem pa, da bi to naredil brez zadržkov, če bi bil kdaj v takšni poziciji. Alkohol je bil v moji generaciji po koncertih seveda prisoten in še vedno je, vendar vedno poskrbimo, da nas iz koncertov pelje usposobljen voznik s kombijem in tako varno pridemo domov," je povedal Gušti.
Kris pa je dodal: "Vem, da bi bil pripravljen priti pome, če bi se znašel v takšni situaciji. Midva imava ta privilegij, da živiva v Ljubljani, kjer lahko vsak trenutek v najhujšem primeru dobiš taksi ali pa se sprehodiš peš domov. V malo bolj odročnih krajih pa je situacija precej drugačna. V tistih primerih je pomembno, da mladi pokličejo svoje starše, da jih pridejo iskat. Upamo, da bomo z letošnjo kampanjo tako mladim kot tudi starejšim pokazali, da je to najboljša rešitev za takšne situacije."
Kampanjo podpira tudi Policija, ki opozarja na porast nesreč zaradi drog: letos je bilo med 1.224 strokovnimi pregledi pozitivnih 170 voznikov, kar 658 pa jih je testiranje zavrnilo.
Zaupanje in odgovornost kot ključna sporočila
Mladi izpostavljajo, da je dostopnost alkohola in drog preveč normalizirana, kar postavlja izzive tako njim kot staršem. Pobuda Heroji furajo v pižamah zato spodbuja odprt dialog in grajenje kulture odgovornosti, ki lahko pripelje do varnejših cest in bolj ozaveščene družbe.
🍓 Seks klepet s pravimi dekleti 18+ 👉 𝐖𝐖𝐖.𝐘𝐄𝐒𝟒.𝐅𝐔𝐍 💦 id01945551
Dobra kampania. Upam, da je vredna svojega denarja!
Eden od teh nabasancev od JOKER OUT, vsak dan parkira pred pivovarno Union, kjer se ne sme, pa mu redarji …