Porsche je izkoristil tradicionalni festival hitrosti v britanskem Goodwoodu za premiero svojega športnika med športniki. Avto krasijo številne lastnosti, povzete iz sveta motošporta, a hkrati lahko nanj lastnik obesi registrsko tablico in do bližnjega ali daljnega dirkališča legalno odhrumi po cesti.
Srce avta je 3,6-litrski bokser motor, vzet iz modela turbo S, le da ima pri GT2 RS dve večji turbini in še veliko drugih modifikacij, ki omogočajo, da lahko na zadnji par koles (model turbo S je 4x4), prenese kar 515 kW (700 KM) moči in 750 Nm navora. To je 59 kW moči (80 KM) več od predhodnika.
PDK menjalnik poskrbi, da se vsa ta moč in navor pretvorita v komaj 2,8 sekunde, kolikor potrebuje do 100 km/h, končna hitrost pa je kar 340 km/h. Do teh astronomskih podatkov pomagajo tudi nizka "mokra" masa komaj 1.470 kilogramov in številne dodane tehnologije, denimo vbrizg vodne pare v turbini pri visokih obremenitvah, kar omogoči neprekinjeno nabiranje moči. Krona vsega je izpuh iz titana. Seveda ima avto le dva dirkaška sedeža, notranjost je prilagojena pogostemu divjanju po pisti, vključno z posebnimi časomerilniki in namenskimi aplikacijami zanje.
Za dodaten sveženj denarja je na razpolago različica Weissach (ime po mestu, v katerem je bila Porschejeva pista in delavnica dirkaških avtomobilov), ki s še zajetnejšo uporabo lahkih materijalov oklesti skupno maso za 30 kilogramov.
Skupaj z modelom GT2 RS so pri Porsche ekskluzivno za kupce pripravili še posebno uro, ki se ponaša z inovativnim mehanizmom delovanja, karbonskimi vložki in veliko športnimi detajli, za njen razvoj pa so pri Porscheju potrebovali kar tri leta. Ura stane 9.450 evrov, avto pa v Nemčiji od 285.220 evrov naprej.
dezurni@zurnal24.si
Uradno v Goodwoodu.
Bo kar držalo.
To pa ne bo držalo, avto niso predstavili na Goodwoodu, ampak na E3ju na Microsoftovi tiskovni konferenci ob predstavitvi igre …