Govorili smo s človekom, ki je s kombinacijo 3,0,0,8 začaral množice

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Peugeotu 3008 so ob medgeneracijski prenovi namenili tudi precej sprememb v notranjosti. Še vedno stavi na i-cockpit, ki velja za eno največjih inovacij Peugeota v zadnjem desetletju.
Oglej si celoten članek

Vzrok za medgeneracijsko prenovo bi verjetno lahko iskali v predstavitvi novih peugeotov 208 in 2008, ki sta v francoski znaki naznanila povsem novo oblikovno pot in tudi uvedla novi digitalni i-cockpit s tridimenzionalno sliko. Peugeot 3008, tako kot njegov podaljšani »brat« peugeot 5008, tega sicer še ne omogočata, vendar pa sta se v marsičem približala manjšima modeloma.

Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid

Nekaj podrobnosti o tem, kako so se oblikovalci lotili dela in kaj so storili, da bi peugeot 3008 tudi v notranjosti obdržali v koraku s tekmeci, nam je pojasnil Yann Beurel, vodja oblikovanja za modela peugeot 3008 in peugeot 5008.

Nagrada Tamara Zidanšek po poti Novaka Đokovića

Ob prenovi je bila notranjost peugeota 3008 deležna korenitih sprememb z novo generacijo i-cockpita in večjima zaslonoma. Kakšne so ključne prednosti, ki jih novi i-cockpit zagotavlja vozniku in njegovim sopotnikom?
Novi osrednji 10-palčni zaslon zagotavlja večjo površino za boljši prikaz vsebin, »normalno črna tehnologija« pa  mu zagotavlja občutek globokih črnin namesto sivkasto črne, ki jo vidimo na standardnih zaslonih. Končno dajo novosti kabini v splošnem bolj premijski občutek.

Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid

Kako ambientalna osvetlitev vpliva na dojemanje kabine? Ste od kupcev glede tega dobili kakšne povratne informacije?
Seveda poudari splošni vtis kakovosti in pripomore k pozitivni vozniški izkušnji. Odvisno od izbrane barve lahko poudari športni ali sproščujoč občutek. V splošnem je kupcem to všeč in se večinoma odločajo za ambientalno osvetlitev. Seveda pa so si različni. Če komu ambientalna osvetlitev ni všeč, jo pač lahko ugasne.

Z modelnim letom 2021 so v peugeotu 3008 na voljo nove ureditve notranjosti. Kakšne so bile glavne spremembe, ko gre za uporabljene materiale in končno obdelavo notranjih površin in sedežev? Na kakšen način ste poskušali dvigniti kakovostni vtis?
Oblikovalska ekipa za izpopolnitev notranjosti predlaga polni program nove lesene dekoracije, tkanine, TEP tkanine, usnje ali alkantaro, potem pa se odločamo za realne možnosti, med katerimi je tudi nova ureditev v »rdečem usnju«.

Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid

Preverjamo Preverjamo: Kje je ključ uspeha Peugeotovega SUV modela

Omenili ste obloge iz tkanin TEP. V čem se ta material loči od klasičnih in kakšne so njegove prednosti?
Ne gre za popolnoma novi material, saj avtomobilska, pohištvena in modna industrija TEP tkanine uporabljajo že več desetletij. Gre za kombinacijo naravnih vlaken ter PVC ali PU vlaken. Takšen material je lahko izjemno odporen. Z lahkoto ga raztegnete, lahko se ga čisti, daje pa tudi dober vtis kakovosti. V Evropi ga v glavnem uporabljamo v hibridnih kombinacijah z naravnimi vlakni.

Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid

Preizkus Med tednom E, konec tedna B+E

Kakšne izkušnje imate z barvami v notranjosti, kaj imajo ljudje raje? Svetle ali temne barve? Ter še, ali se izbire notranjih barvnih kombinacij v različnih državah razlikujejo?
Menim, da je to bolj vprašanje svetovnih regij kot pa posameznih držav. V Evropi se ljudje v glavnem odločajo za temnejše barve s posameznimi barvnimi poudarki, ki so odvisni od avtomobilskega segmenta. Evropski kupci se sicer odločajo za vse materiale, vendar prevladujejo tkanine. V ZDA imajo raje kombinacijo temnih in svetlih barv, pri materialih pa se bolj odločajo za usnje in materiale TEP, na Kitajskem pa se skoraj ekskluzivno odločajo za temne barve v kombinaciji z usnjem in materiali TEP. Velika ločnica pa je med tem, kaj si ljudje želijo in kaj nazadnje kupijo.

Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid

Avto Človek, ki je v nakup »leva« prepričal številne Slovence

Kako sodelovanje z drugimi znamkami iz skupine vpliva na oblikovanje notranjosti? Ste morda prisiljeni v odnosu na druge znamke v skupini uporabljati dražje ali cenejše materiale?
Menim, da bolj kot za kompromise gre za sinergijo, v kateri vsi zmagamo. Seveda si moramo deliti komponente, ki jih razvijamo v partnerstvu, vendar pa imamo do njih tudi drugačne pristope in znamko drugače pozicioniramo. Nismo prisiljeni uporabljati določene materiale, ampak je njihova uporaba stvar odločitve. Zavedati se morate, da si pri vsakem projektu postavimo določene produktne, slogovne, tehnične in ekonomske tarče, torej so odločitve glede materialov, tehnike in komponent odvisne predvsem od teh tarč.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 15:49 16. Oktober 2021.

    Prvi mesec sem od tega preprostega spletnega gospodinjskega dela prejel 26391. To delo je na spletu in je delno ali …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.