Google je objavil za zdaj še beta različico Zemljevidov z oznako 9.44. Vredna je omembe, saj nakazuje, v katero smer želi Google dodatno razširiti uporabnost aplikacije.
Uporabnik pri vnosu neke destinacije z željo navigacije dobi obvestilo v obliki znaka s črko P, kakšna je pričakovana zasedenost parkirnih mest v bližini cilja. Če je P rdeč, to pomeni, da lahko pričakujete težave pri iskanju luknje za avto, medtem ko v primeru modrega P poleg stoji pripis, ali gre pričakovati "srednje" ali "lahko" iskanje prostega mesta.
Glede na prve odzive navdušencev nad Googlovimi novotarijami funkcija za zdaj deluje le v določenih mestih v ZDA, aplikacija pa za zdaj ne zaznava niti velikih evropskih mest, še manj slovenskih.
Aplikacija naj bi sicer upoštevala javna parkirišča, kot so denimo nakupovalni centri, letališča ali različne turistične destinacije, poroča spletni portal Android Police. Google se je v preteklosti že tudi povezoval z velikimi upravljavci parkirišč, prav tako gotovo izkorišča informacije, ki jih zavedajoč ali ne dajejo uporabniki "na terenu" v odvisnosti od ure dneva in dneve tedna.
Lastnost se zdi ta hip morda še zdaleč od uporabne vrednosti, a pričakovati je le spremembe na bolje.
Google sicer v opisu novosti pri zadnji različici Zemljevidov navaja tudi zmožnost, da je Uberjevo storitev mogoče naročiti in izvesti kar iz Googlove aplikacije.
dezurni@zurnal24.si