Golf s 300 konjskimi močmi

Foto: Volkswagen Volkswagen golf R
Foto: Volkswagen Volkswagen golf R
Foto: Volkswagen Volkswagen golf R
Neuradne informacije so zdaj uradne. Volkswagen bo v septembra v Frankfurtu razkril golf R.
Oglej si celoten članek

Pod motornim pokrovom je dvolitrski štirivaljni turbobencinski motor z 221 kilovati (300 KM) pri 5.500 do 6.000 vrtljajih v minuti in z 380 Nm navora pri 1.800–5.500 vrt./min. Tako je za 22 kilovatov (30 KM) močnejši in hkrati do 18 odstotkov varčnejši od motorja svojega predhodnika.

Moč se na cesto prenaša s pomočjo ročnega šeststopenjskega menjalnika ali doplačljivega dvosklopčnega samodejnega DSG-menjalnika. Pogon je kot pri vseh treh prejšnjih predstavnikih modela golf R tudi pri novincu stalni štirikolesni pogon, in sicer najnovejša izvedba sistema 4MOTION s sklopko Haldex 5. generacije.

Z ročnim menjalnikom od 0 do 100 km/h pospeši v le 5,1 sekunde (predhodnik: 5,7 sekunde), s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG) pa ta športnik za enak pospešek potrebuje pičle 4,9 sekunde. Elektronsko omejena najvišja hitrost znaša 250 km/h. Poraba goriva je v novincu (opremljen s sistemom stop-start in sistemom za rekuperacijo) v primerjavi s porabo predhodnika zmanjšana z 8,5 na 7,1 l/100 km. Zmanjšale so se tudi izpusti CO2, in sicer s 199 na 165 g/km. Še varčnejši je v kombinaciji z opcijskim šeststopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG). Normirana poraba v tem primeru je 6,9 l/100 km (159 g CO2 na km). V primerjavi s predhodnikom, opremljenim z menjalnikom DSG (8,4 l/100 km), novinec za 100 kilometrov poti porabi 1,5 litra oziroma 18 odstotkov manj goriva.

Novi golf R ima poleg aerodinamičnih dodatkov na zadku izboljšani dvodelni izpušni sistem s štirimi kromiranimi izpušnimi cevmi, 18- ali 19-palčna platišča, izboljšano podvozje, ki je v primerjavi z navadnim golfom znižano za 20 milimetrov, v primerjavi z različico GTI pa za pet milimetrov. Opremljen je z elektronsko zaporo diferenciala (XDS), DCC – dinamičnim uravnavanjem podvozja s štirimi možnimi režimi (Eco, Normal, Individual in novost dirkalni režim Race) in novim progresivnim krmiljenjem – za vožnjo po dirkalni stezi – sistemom ESC Sport, ki ga je tokrat prvič mogoče v celoti izključiti.

Spredaj so biksenonski žarometi, zadaj pa LED-tehnologija svetil. Zavore so zmogljivejše, notranjost pa krasijo športni sedeži, oblečeni v kombinacijo tkanine in alkantare, športni trikraki volan, ambientna osvetlitev, samodejna klimatska naprava ter radio s CD-predvajalnikom in zaslonom na dotik.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 12:19 25. Avgust 2013.

    Ti si resno moten MeClain !!!

  • 11:33 21. Avgust 2013.

    na gorivu profitiras 1,5 eur na 100 km, na ceni opa fafnes 50 jurjev za tako gajbico? No ja, za …

Več novic