Petvratnega volkswagen e-golfa poganja elektromotor s 85 kilovati moči (115 KM) in maksimalnih 270 Nm navora, ki je na voljo že ob speljevanju.
E-golf s pogonom na sprednji kolesni par, ki je od klasičnega modela težji za 250 kilogramov, od 0 do 100 km/h pospeši v 10,4 sekunde, hitrost je elektronsko omejena na 140 km/h. Energija se shranjuje v litijionski bateriji (24,2 kWh). Eno polnjenje zadostuje za do 190 kilometrov poti.
V Nemčiji ima baterija s kapaciteto 24,2 kWh osemletno garancijo oziroma do 160.000 prevoženih kilometrov. Prvi VW pravijo, da je strošek za 100 kilometrov poti 3 evre in 28 centov.
Standardna oprema vključuje gretje vetrobranskega stekla, radio Discover Pro in navigacijski sistem, usnjen volan, posebna aerodinamična platišča, polno LED-osvetlitev in unikatna dnevna LED-svetila v obliki črke C. Opremljen je tudi s samodejno klimatsko napravo z ogrevanjem in prezračevanjem mirujočega vozila ter pnevmatikami z majhnim kotalnim uporom.
Elektromotorja, menjalnika in litijionski bateriji je podjetje razvilo samo, izdelujejo pa jih v velikih nemških Volkswagnovih tovarnah za izdelavo avtomobilskih komponent. Na najhitrejših polnilnih postajah CCS (enosmerni tok) je v obeh modelih baterijo na 80 odstotkov mogoče napolniti v približno pol ure.
Pa dobro vsaj pri elektricnemu bi se lahko znebili menjalne rocice.. useless