GLE prinaša novo ime in vsebino

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE
Mercedes-Benz je predstavil model GLE. Nekoč se je imenoval ML, prvič bo na voljo kot hibrid.
Oglej si celoten članek

Pred časom so se v Stuttgartu odločili za spremembo numenklature, med drugim se bodo vsi terenci pričenjali s črko G, medtem ko bo zadnja črka najavljala, v kateri razred spadajo. GLE torej spada v razred E in z imenom nadomešča dosedanjega ML, medtem ko je avtomobil dejansko isti, a s konkretno medgeneracijsko obdelavo.

Prednji del odslej diha v sozvočju z najnovejšimi modeli znamke, tako so nova svetila s polno LED tehnologijo, "obraz" deluje bolj gosposko. Malce drugačna je tudi grafika zadnjih svetil zadaj.

Znotraj je zelo opazna prevetritev merilnikov in armaturne plošče, na kateri sedaj lahko kraljuje osempalčni zaslon, ki je zamenjal prejšnjo integrirano rešitev. Osvežena je tudi sredinska konzola, čeprav ostaja še zvesta jeziku prejšnjih generacij. 

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz GLE Štiri-, šest- in osemvaljni motorji ostajajo bolj kot ne isti, le da so odslej varčnejši, novost pa je priključni hibrid GLE 500e plug-in hibrid, ki kombinira V6 bencinski motor in električni motor s skupnim zneskom 325 kW (442 KM), s čimer služi kot opozicija V8 motorju, a na drugi strani izpusti v zrak le 78 gramov CO2 in zmore 25 kilometrov brez požirka bencina. Za tiste, ki jim varčevanje ni v krvi, pa je tu še AMG 63 S s po novem kar 430 kW (585 KM). 4,2 sekunde znaša pospešek od 0 do 100 km/h.

Nekaj novosti je tudi pri naprednih asistenčnih sistemih, kamere omogočajo 360-stopinjski pogled, dodan je aktivni parkirni asistent.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.