GLA krepi ofenzivo manjših

Foto: Andrej Leban Mercedes-benz GLA Foto: Andrej Leban Mercedes-benz GLA Foto: Andrej Leban Mercedes-benz GLA Foto: Andrej Leban Mercedes-benz GLA Foto: Andrej Leban Mercedes-benz GLA Foto: Andrej Leban Mercedes-benz GLA Foto: Andrej Leban Mercedes-benz GLA Foto: Andrej Leban Mercedes-benz GLA Foto: Andrej Leban Mercedes-benz GLA Foto: Andrej Leban Mercedes-benz GLA
Mercedes-benz novega razreda GLA je tudi uradno med nami.
Oglej si celoten članek

Za uvoznika Mercedes-Benzovih vozil je letošnje leto pestro kot že dolgo ne in bolj spominja na kakšnega velikovolumenskega prodajalca. Tako so leto začeli lansiranje svojega vsaj po pomenu osrednjega modela razreda C, hkrati pa je na ulico tudi uradno zapeljal mali križanec GLA.

O zadnjem smo precej pisali že konec novembra, ko je bil prvič predstavljen Slovencem. Na kratko povzeto gre za neposrednega konkurenta BMW X1 in audiju Q3. Hkrati gre za petega tovarninega "suva" v ponudbi in za že četrtega člana družine manjših mercedesov, kar le dokazuje, kam gre trend premium vozil.

Hkrati želijo v Stuttgartu znamko približati mlajšim kupcem, čeprav je jasno, da bodo po GLA posegali tudi starejši, ki jim veliki avtomobili niso več po volji.

GLA je od razreda A, na katerem temelji in s katerim si tudi oblikovno deli številne elemente, daljši 20 centimetrov, meter v dolžino pokaže 4,42 metra. Razmeroma nizka postava skrbi tudi za zelo ugoden količnik zračnega upora, to pa se seveda odraža pri porabi. Čeprav po postavi deluje še najmanj robustno med nemško trojico, ga opcijski štirikolesni pogon, če to seveda gospoda želi, brez težav zapelje z asfalta. 4matic je nekoliko drugačen od tistih pri večjih bratih, saj motor prvenstveno poganja prvi par koles, navor pa se lahko delno ali v celoti prenese na zadnji par, kar je tudi novost pri Mercedes-Benzovem štirikolesnemu pogonu. Za nameček avto vse v zvezi z off-road izkušnjo deli z voznikom prek zaslona infotainmenta.

Notranjost je precej podobna preostali družini malih zvezd, je pa nekoliko več prostora zadaj.

Za začetek dva motorja

Serijska oprema se deli v tri osnovne pakete, seznam doplačil pa je dolg. Na njem je zelo dobro poskrbljeno za varnost; tu so sistem za opozorilo pred trki, radarski tempomat in še kopica drugih asistenčnih sistemov.

Na začetku prodaje sta v ponudbi dva že znana dizelska motorja, GLA 200 CI (100 kW) in GLA 250 CDI (125 kW), ki v različici z zgolj prednjim pogonom staneta 31.200 oziroma 35.340 evrov, s pogonom 4matic pa 35.690 in 37.900 evrov. V prihodnjih mesecih se obetajo še bencinarji, takrat bo začetna cena padla pod 30.000 evrov. Seveda pa je v čakalnici že tudi GLA 45 AMG – stal naj bi okvirno nekaj nad 55.000 evri.

Letos nameravajo na ceste spraviti že 90 GLA, prihodnje leto pa še tretjino več.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.