Znamka Genesis bo imela v korejski strategiji podobno vlogo kot denimo Lexus pri Toyoti ali Infiniti pri Nissanu.
Genesis G90 je neposredni naslednik hyundaija equusa, vendar z izdatnim dodatnim pridihom prestiža. Korejci pravijo, da so zanj iznašli nov tip dizajna, poimenovan "atletska eleganca", ki se odraža v močni postavi, heksagonalni prednji maski in zadnjih pokončnih svetilih.
Pogon je standardno speljan na zadnji par koles, opciji pa sta štirikolesni pogon in prilagodljivo podvozje.
Za zdaj so znane le specifikacije za izvedenko za domači korejski trg, ki jo bosta poganjala V6 ali V8 bencinarja s po 228 kW/311 KM oziroma 296 kW/425 KM.
In še slabši del zgodbe - G90 Stare celine še ne bo odkrival. Znamka Genesis bo Evropo očitno napadla šele z naslednjimi manjšimi modeli, predvidoma tudi suvi.
dezurni@zurnal24.si