Kot je bilo pričakovati, je Fordovim oblikovalcem kot navdih služil konceptni model evos, ki ga poznamo že iz avtosalona v Frankfurtu, serijski model pa spominja na prestižne modele znamke Aston Martin. Pri Fordu so tako držali besedo, da bo novi mondeo naredil še korak bližje premium znamkam vozil.
Novi fusion bo ameriškim voznikom na voljo že letos, in sicer v več različicah. V ponudbi bosta 1,6-litrski in 2,0-litrski štirivaljni bencinska agregata EcoBoost s turbopolnilnikom in neposrednim vbrizgom (šibkejši ima 132 kilovatov (180KM) in 233 Nm, močnejši pa 176 kilovatov (240) KM in 340 Nm), zatem 2,5-litrski štirivaljnik z močjo 125 kilovatov (170 KM) in 230 Nm ter še dve hibridni različici (fusion hybrid in fusion plug-in hybrid, oba z dvolitrskim bencinskim motorjem z močjo 136 kilovatov, elektromotorjem in litij-ionskimi baterijami). Fusion hybrid bo do 100 km/h zmožen voziti zgolj na električni pogon.
Kupci bodo lahko izbirali med različicama na prednji pogon in s pogonom na vsa štiri kolesa, na izbiro pa bo ročni šeststopenjski in samodejni menjalnik. V Evropi bodo na voljo tudi turbodizeljski pogonski agregati. Notranjost bo prostornejša, potniki zadaj bodo imeli več prostora. Materiali bodo po pričakovanju bolj kakovostni, med varnostnimi sistemi, ki jih bo mogoče najti v fusionu/mondeu, pa bodo med drugim Lane Keeping Assist (z vibracijami volana opozarja voznika na nenameren prehod polne črte), adaptivni tempomat (cruise control), sistem samodejnega parkiranja ...
Novinec v dolžino meri 487 centimetrov (devet centimetrov več v primerjavi z aktualnim evropskim mondeom), širok je 185 centimetrov (- 4 cm), visok 148 centimetrov (- 2 cm), medosna razdalja meri 285 centimetrov.
Fusion razkril novi ford mondeo
Ford bo na avtosalonu v Detroitu, ki vrata odpira ta teden, pokazal novi model fusion, ki ga v Evropi poznamo kot mondeo. Na voljo so že prve uradne fotografije fordove limuzine.
Lepo se vidi, da imajo v lasti Jaguarja ...
Kaže da bo to po Focusu že druga konkretna klofuta VW-ju. Bravo Ford!