Forester zabrunda z nižjim glasom

Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester Foto: Andrej Leban Subaru forester
Dizelski motor v subaru foresterju je odslej bolj prožen, dodanega je tudi nekaj več udobja. Še vedno pa avto ostaja posebnež, ki bolj kot na prefinjenosti daje poudarek na voznih lastnostih.
Oglej si celoten članek

Motor bokserske zasnove z valji pod kotom 180 stopinj je sicer ohranil moč 108 kW (147 KM), vendar pa so ga s finesami, ki so zajele osem njegovih sklopov, inženirji izdatno izpilili in očistili. Konkretnih 350 Nm navora sedaj doseže pri 1.600 vrtljajih, kar sicer še ni izničilo turbo luknje, vendar več prožnosti vedno prav pride.

Kljub stalnemu simetričnemu 4x4 pogonu je forester, ki je še vedno posebnost med športnimi terenci, za svoje mere po prenovi razmeroma dovolj varčen avtomobil, mi smo mu na testu v mešanem ciklu namerili 7,6 litra porabe z možnimi odstopanji v obe smeri.

Špartansko učinkovit

Zunanjosti se v aktualnem modelskem letu niso bistveno dotikali, notranjost pa je pridobila novo grafiko merilnikov in za razred že samoumevno dvoobmočno klimatske naprave. Ročica med šestimi dobro preračunanimi prestavami gladko teče. Potovalni računalnik še vedno kaže le osnovne podatke, do katerih se dokopljemo prek tipke med merilniki. Sedeži še vedno bolehajo za kratkim sedalnim delom.

Avtomobil na cesti upraviči čvrst videz, saj kolesa držijo stik s podlago v še tako zahtevnih okoliščinah. Hkrati forester nima nič proti za kakšen konkretnejši izlet izven asfaltiranih in celo makadamskih cest, čeprav brez reduktorja.

V testniku z nižjim nivojem opreme confort kaj bistvenega nismo pogrešali, razvajali pa se tudi nismo. Zavidljive vozne lastnosti ob dejstvu, da gre za izrazito nekonfekcijski avtomobil, upravičijo tudi ceno 32.390 evrov, čeprav bi konkurenti v zameno ponujali več opreme.

Subaru forester, 2,0D, confort

Motor: štirivaljni, dizelski, bokser zasnova
Moč in navor: 108 kW/147 KM pri 3.600 vrtljajih, 350 Nm med 1.600 in 2.400 vrtljaji
Zmogljivosti: 186 km/h, 10,3 sekunde od 0 do 100 km/h
Poraba: 7,6 litra na 100 km, 162 g CO2/km
Cena: 32.390 evrov

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.