Sistem s pomočjo video kamere in podatkov navigacije snema pot pred seboj, zaznava oznake na poti in predvideva, kam bo vozilo zavilo. Na ta način tudi prilagaja dolžino in širino snopa svetlobe konfiguraciji ceste pred vozilom.
Pri Fordu navajajo, da sistem front lighing deluje samodejno in razširi svetlobni snop na delih, kot so križišča, krožišča, ovinki in druga nevarna mesta, da bi imel voznik čim jasnejši pogled na okolico vozila.
Ford razvija tudi sistem poimenovan spot lighting, ki zaznava pešce, živali, kolesarje in druge objekte na poti. Sistem za delovanje uporablja infrardečo kamero nameščeno v maski motorja spredaj, hkrati pa lahko spremlja in zaznava do osem različnih objektov na oddaljenosti do 120 metrov od vozila.
Sistem lahko zazna in voznika opozori na dve nevarni situaciji naenkrat. Vozniku se glede na stopnjo nevarnosti in bližino objekti na ekranu izrišejo opozorila v različnih barvah.
Fordovi žarometi bodo povezani s kamero in navigacijo
Pri Fordu razvijajo nov sistem, ki deluje s pomočjo video kamere in GPS podatkov. Prepričani so, da bo sistem pripomogel k izboljšanju varnosti in udobja potovanja po temi.