Transit je lahko najbolj opazen slovenski kombi

Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit Foto: Saša Despot Ford transit
Zakaj je novi ford transit tako hitro postal takšna evropska uspešnica? Ker so kupci prepoznali, da nudi preprosto več od konkurence. Da boste bolj opazni, vam ga povrh še zastonj polepijo v reklamnih barvah vašega podjetja.
Oglej si celoten članek

Prodajne številke govorijo same za sebe. Ford je zadnja leta nesporna številka 1 pri prodaji gospodarskih vozil v Evropi. Novi generaciji transita in manjšega brata transit customa sta dokazali, da je kombi lahko še veliko več kot le suhoparen prostor na štirih kolesih za prevoz tovora in ljudi. Tudi kupcem je namreč vse bolj pomembno, da vozilo, v katerem vsak teden preživijo tudi na desetine ur in več tisoč kilometrov, nudi udobje, varnost in atraktivno vožnjo. A hkrati mora seveda kombi zagotavljati čim nižje stroške obratovanja.

Kot je v tem razredu vozil običajno, je novi ford transit na voljo v številnih izpeljankah glede dolžine in višine, tako da je moč najti idealno kombinacijo za svoje potrebe. Na voljo je tako v tovornih različicah, zgolj kot šasija, ali pa kot kombi in celo v različici minibus za 17 potnikov. Nedavno je bil transit še posodobljen, tako da ima sedaj nekaj za ta razred redkih ali edinstvenih lastnosti, ki bodo prepričali celo najbolj zahtevne kupce.

Voznik je tisti, ki pri transitu lahko dobi precej več kot pri konkurenci, saj se za volanom pet in večmetrskega vozila počuti zelo samozavestno. Ergonomija sedenja, volana in stikal kot smo jih vajeni iz avtomobilov, omogoča domačnost. Manevriranje po ozkih prostorih in parkiranje je poenostavljeno zaradi kamere, ki s spremenljivimi črtami kaže vzvratno pot, senzorji pa opozarjajo na bližino ovir spredaj in zadaj.

Foto: Saša Despot Ford transit

V tem razredu zelo redek pripomoček je radarski tempomat, po zaslugi katerega je vožnja veliko varnejša, saj se kombi med dolgočasno vožnjo po avtocesti samodejno prilagaja hitrosti drugih vozil, če zazna nevarnost naleta, pa lahko tudi samodejno zavira.

Ločeno od tempomata pa deluje opozorilnik na prekratko varnostno razdaljo, ki voznika opominja na ustrezen razmak. Še en zelo koristen pripomoček na avtocestah je opozorilo za ohranjanje voznega pasu, ki z blagimi vibracijami v volanu opominja voznika, ko avto zapelje prek sredinske ali robne črte. A brez skrbi, v primeru, ko se transit znajde na kakšni ozki in ovinkasti slovenski cesti, je mogoče asistenta enostavno ugasniti.

Kdo ne pozna utrujenosti za volanom? Transit z asistenčnim sistemom driver alert nadzoruje obnašanje voznika in ga nemudoma opozori, če postanejo njegove reakcije za volanom nevarne.

Kateri podjetnik si ne želi zastonj reklame? Transit vam jo nudi brezplačno!

V času akcije Ford vsem slovenskim kupcem transita in transit customa v sodelovanju z družbo MarKing nudi zastonjsko polepitev vozila po željah kupca. Prednost takšne polepitve je visoka stopnja opaznosti na cesti, ki doseže sedem od desetih udeležencev v prometu oziroma kar 96 odstotkov ciljne publike.

Polepitev na osnovi šablon je prijazna do vozila, saj ga v ničemer ne poškoduje, nanjo Ford daje garancijo. Na voljo sta dva tipa polepitve, bussiness, ki je namenjena izpostavitvi vašega produkta, ali pa style, ki bolj poudarja samo vozilo.

Sem spregledal cono 30 km/h?

Se velikokrat sprašujete, katera omejitev hitrosti trenutno velja na odseku? Sistem za prepoznavo znakov “bere” znake z omejitvami hitrosti in jih prikazuje med merilniki v času veljavnosti, tako da je voznik lahko veliko bolj sproščen pri vožnji.

Križanja poti pešcev in gospodarskih vozil v prometu je ena najbolj nevarnih situacij. Transit je eden prvih kombijev, ki je sposoben prepoznavati pešce in v primeru nevarnosti trka opozoriti voznika, zavreti do ustavitve ali pa vsaj bistveno zmanjšati hitrost.

Še ena lastnosti, ki so jo voznik lahko hitro občuti in po čemer se novi ford transit loči od konkurentov, je izjemna vodljivost. Napredno podvozje nudi zelo avtomobilske občutke, saj je lega vozila tako v ovinkih in ravnini zelo zanesljiva, k čemur pripomorejo vrhunsko uravnotežen volan ter asistenta za bočni veter in proti pretiranemu nagibanju. Tako kompletna varnostna zasnova je v razredu gospodarskih vozil velika redkost in tudi zato je transit nekaj posebnega. Zahtevnejši kupci lahko posežejo tudi po avtomatskem menjalniku.

Foto: Saša Despot Ford transit

Za še več udobja pa poleg številnih odlagalnih mest ter USB in 12V priključki med vožnjo poskrbi Sync sistem druge generacije, ki omogoča glasovno upravljanje z nekaterimi funkcijami vozila. Enostavna je povezava prek bluetootha s telefonom, ali prek USB z zunanjimi nosilci zvoka. Ima tudi funkcijo za klic v sili, če pride do nesreče.

Nova 2,0-litrski Ecoblue generacija motorja temelji na novi arhitekturi, ki zagotavlja čistost, visoko odzivnost že pri nižjih vrtljajih in občutno izboljšano učinkovitosti glede porabe goriva. Glede na prejšnjega 2,2-litrskega dizla ima novi motor v svojih treh različicah več moči in navora, poraba pa je znižana za okoli petino, kar na letni ravni prinese prihranke, ki se merijo v več sto evrih ali celo več kot tisoč evrov.

Ford transit je mogoče bolje stroškovno in cenovno izkoristiti od konkurentov tudi zaradi servisnega intervala, saj je ta potreben šele po vsakih 60 tisoč kilometrih, kar je veliko več od  konkurence, za lastnika pa to pomeni, da lahko bolje izkoristi svoje delovno vozilo.

Primerjava servisnih intervalov med neposrednimi konkurenti

Konkurent št. 1: 40 tisoč kilometrov
Konkurent št. 2: 48 tisoč kilometrov
Konkurent št. 3: 50 tisoč kilometrov
Ford transit 60 tisoč kilometrov ali na dve leti

Avto Kako brezplačno povečati svojo prepoznavnost na trgu?

Ni vseeno, kako izgleda  prazen tovorni prostor. V ford transit furgonu velja posebej izpostaviti novo LED osvetlitev tovornega prostora, pa tudi trpežno podlogo ter stenske obloge, zaradi česar ni skrbi, da bodo težki predmeti puščali sledi. Seveda pa je z raznimi utori in nastavki že pripravljen na naknadne predelave po meri uporabnika, čiščenje tovornega prostora pa je maksimalno poenostavljeno. Nov je mehanizem bočnih drsnih vrat, ki omogoča otročje lahkotno zapiranje velikega bočnega vratnega krila. Odpade torej treskanje z vrati ali večkratni poskusi, kot smo vajeni pri tovrstnih vozilih. Zadnja krila se odpirajo večstopenjsko, za najbolj zahtevne je na voljo zadnje pnevmatsko vzmetenje.

Foto: Saša Despot Ford transit

Imate v spominu kombije, ki po nekaj letih že cvetijo od rje? Takšnega novega transita boste težko videli, saj imajo kar 12-letno garancijo na prerjavenje.

Jurij Tepeš Ko Jurij Tepeš dobi v roke focusa RS ...

Novi ford transit je cenovno zelo konkurenčno umeščen, saj je na voljo že od 281 evrov na mesec, medtem ko Fordovi trgovci lahko pripravijo ponudbo, ki je prilagojena vsakemu kupcu posebej. Ob tem mu pripada brezplačna vrhunska zunanja polepitev vozila, ki jo Ford zagotavlja v sodelovanju s slovensko družbo MarKing in ki za poslovnega kupca prinaša dodatne poslovne koristi.

Saj je sedaj jasno, zakaj je ford transit številka 1 v Evropi, mar ne? Dokončno vas bo prepričal na testni vožnji. Preverite TUKAJ.

Vsebino omogoča Summit Avto

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.