Ford s prestižnimi vignale modeli v boj z BMW in Mercedesi

Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale Foto: Gregor Prebil Ford vignale
Oprema titanium ni več največ, kar si lahko omislite pri Fordih. Zdaj je na voljo premium linija izdelkov vignale, ki prinaša več serijske opreme, detajle in materiale, s katerimi pri Fordu konkurirajo v segmentu nemške premium trojke. Vignale pa prinaša tudi nove storitve na področju servisa in vzdrževanja vozil, med drugim brezplačno pranje vozila, prevoz vozila na servis od doma in tri leta brezplačnega servisa.
Oglej si celoten članek

Pri nas je s premium opremo že možno naročiti mondea in S-maxa, kasneje letos bosta sledila še edge in kuga, naslednje leto pa še fiesta.

Bistvena razlika med običajnimi fordi in fordi vignale je v izgledu (zunanjem in notranjem) ter serijski opremi, ki jo ima vignale občutno več kot na primer izvedenka titanium. Pa tudi ceni, modeli vignale so za dobrih osem tisočakov dražji od opreme titanium.

Največja razlika v udobju

Modeli vignale se že na zunaj razlikujejo, zanje je rezervirano šestkotno satovje na velikanskem vstopišču zraka, veliko je dodatkov kroma, kovinska barva je serijska, tako kot posebna lahka platišča, dobro so vidne tudi oznake vignale.

Ob vstopu v potovalno kabino se razlike opazijo že prvi pogled. Dizajn in tkanina sedežev dajeta občutek prestiža in ročne izdelave (za doplačilo tudi masirajo), armaturna plošča je odeta v mehke materiale, na volanskem obroču je posebno usnje, sedeži so že serijsko elektično pomični v desetih smereh. Poudarek je bil na detjalih, mrežice za zrak so izdelane v obliki satovja, veliko je tudi kromanih dodatkov.

Pri Fordu so poudarili, da se izdelava ne konča pri materialih in izgledu, ampak je bilo veliko pozornosti namenjene udobju v vožnji. Ključne so bile izboljšave na zatesnjenosti. Dodatna izolacija v prostoru za motor duši zvok motorja v potovalni kabini, dodatno so zatesnili zadnji del obes in s tem zmanjšali šume od zunaj, v vignaleju je poseben sistem za aktivni nadzor šumov, ki preko zvočneg sistema s pomočjo treh mikrofonov zmanjšue zunanje šume in tresljaje ter piš vetra.

Dolg seznam serijske opreme

Ford že leta sodeluje s podjetjem Sony, pri katerem so skupaj s Fordovimi inženirji razvili nov premium audio sistem z 12 zvočniki in 10-kanalnim ojačevalnikom. Poseben je tudi pristop preverjanja kakovosti v tovarni. V tovarni je posebna hala, pravijo ji cesta šumov in piskanj, kjer preverjajo, kako dobro je izdelan vsak vignale. Na traku je več kot 100 dodatnih točk preverjanja kakovosti.

Med standardno opremo je tretja generacija interaktivnega vmesnika Sync 3 preko katerega voznik komunicira z vozilom in podpira tudi delovanje sistemom apple carplay in android auto, avtomatski parkirni asistent, prilagodljivi LED žarometi, sistem za samodejno zaviranje in prepoznavo znakov, Sonyjev audio sistem, sistem za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu, električna vrata prtljažnika, ki jih odpiramo z migljajem noge, serijsko so na edgu tudi inteligentni omejevalnik hitrosti, prednja širokokotna kamera, aktivno prilagajanje krmiljenja, ki zmanjša število potrebnih obratov za spretnejše ovinkarjenje v mestih.

Dva bencinska in dizelska motorja ter tudi hibrid

Na izbiro so štirje motorji, oziroma po dve izvedenki 2,0-litrskega TDCI turbodizelskega motorja z 132 kilovatov moči (180 KM) in z dvojno turbino z 155 kilovatov moči (210 KM), oziroma dve izvedenki 2,0-litrskega ecoboost turbobencinskega motorja z 149 kilovatov moči (203 KM) in z močjo 177 kilovatov (240 KM). Menjalnika sta dva, šeststopenjski ročni in šeststopenjski samodejni dvosklopčni powerhift menjalnik z mokro sklopko. Na voljo je tudi pametni štirikolesni pogon iAWD, ki lahko na levo ali zadnje desno kolo prenese do 100 odstotkov navora.

Če si bo kdo zaželel, je mogoče mondea vignale dobiti tudi v hibridni različici s 140 kW (187 KM). Vignale je sicer na razpolago tudi kot karavan.

Servisa ne boste več videli

Pri Fordu so ob objavi, da bodo prodajali modele vignale, poudarili osebni stik s stranko in lastnikom vozila od začetka do konca. Pri proizvajalcu vozil so dejali, da je posebnost opreme vignale tudi v osebnem pristopu do vsakega kupca, ki se mu bodo posvečali skozi celotno dobo lastništva.

Posebna ponudba vignale pri nas vključuje tri brezplačne servise v prvih treh letih lastništva, tri brezplačna čiščenja vozila na leto v prvih petih letih, lastniku pa ni treba vozila voziti na servis, saj ga pridejo na dom ali v službo iskati pri Fordu in ga po servisu tudi dostavijo na dom. Ne glede na to, kje v Sloveniji stanujete.

Model vignale bodo v začetku prodajali vsi Fordovi prodajalci po Sloveniji, v prihodnjem letu pa bodo premium modele ponudili v dveh, posebej za to prirejenih prodajnih centrih v Sloveniji.

Modeli vignale so okoli 8.000 evrov dražji od različice titanium, to pomeni ceno od 34.260 evrov dalje (4.000 evrov promocijskega popusta) za mondea vignale in 39.340 evrov (1.600 evrov promocijskega popusta) za S-maxa. Pri Fordu verjamejo, da bodo na leto prodali 30 vozil na leto.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 12:53 26. September 2016.

    Bo na voljo tudi model Kuga Vaginale?

  • 11:55 26. September 2016.

    baje jih tudi tankat ne bo treba , tile kar na luft laufajo

  • 11:46 26. September 2016.

    Vsaka čast.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.