Ford puma gre na elektriko

Foto: Ford ford puma gen-E Foto: Ford ford puma gen-E Foto: Ford ford puma gen-E Foto: Ford ford puma gen-E Foto: Ford ford puma gen-E Foto: Ford ford puma gen-E Foto: Ford ford puma gen-E Foto: Ford ford puma gen-E Foto: Ford ford puma gen-E Foto: Ford ford puma gen-E Foto: Ford ford puma gen-E
Ford je za pumo, ki je bila pred kratkim prenovljena, pripravil tudi novo električno različico. Imenuje se puma gen-E, prvim kupcem pa bo na voljo spomladi 2025.
Oglej si celoten članek

Pri Fordu pravijo, da bo električna različica njihovega najbolje prodajanega avtomobila v Evropi, zabaven značaj dopolnila še z novo energijo, prinaša pa tudi novi razvojni korak značilne pumine oblike.

Foto: Ford ford puma gen-E

Ta se odraža predvsem v drzni obliki ščita, ki nadomešča klasično masko in se zgleduje po električnem mustangu mach-E, izstopajo pa še športni zadnji spojler in posebna oblika kolesnih platišč. Notranjost je bolj ali manj enaka kot na drugih pumah, z izjemo regulatorja voznih načinov, ki je vgrajen za volanski obroč ter stikala za izbiro vožnje z enim pedalom in drugih elementov električnega pogonskega sistema.

523 kilometrov dosega

Pri Fordu obljubljajo, da bo električni pogonski sklop s porabo 13,1 kilovatne ure na 100 kilometrov zelo učinkovit in bo omogočal do 376 kilometrov, v mestu pa celo do 523 kilometrov dosega s polno baterijo. Na hitri polnilnici bo za dopolnitev baterije z 10 na 80 odstotkov kapacitete zadostoval 23 minut, športni vtis pume pa bo elektromotor podprl s pospeškom 8 sekund do stotice.

Foto: Ford ford puma gen-E

Električni pogon je pumi prinesel še dodatno funkcionalnost. Ker zadaj ni posode za gorivo, so lahko megabox pod dnom prtljažnika povečali v gigabox in celotno prostornino prtljažnika v osnovi razširili na 574 litrov, kar je daleč največ v tem segmentu. Ker pod motornim pokrovom ni bencinskega motorja, ampak ga nadomešča majhen elektromotor, so tudi spredaj lahko uredili dodatni 43-litrski prtljažnik za dodatno opremo.

Foto: Ford ford puma gen-E

Ford bo tudi električno pumo izdeloval v svoji romunski tovarni v Craiovi, električne pogonske sklope pa bodo izdelovali v tovarni v britanskem Halewoodu.

dezurni@styria-media.si

Foto: Ford ford puma gen-E

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.