Pri Fordu so steklo razvili skupaj s podjetjem Corning, specializiranim za področje raziskav materialov, ki je leta 2007 na trgu uporabne elektronike uvedlo lahko in trpežno steklo Gorilla.
Najprej kot zasnova tehnologije za zmanjšanje mase vozila, zdaj pa bodo z s hibridnim vetrobranskim steklom Corning® Gorilla® – trpežnim, na praske odpornim steklom, ki je približno 30 odstotkov lažje od običajnega stekla, opremili športni model ford GT. Uporabljeno bo tako za vetrobransko steklo kot za zadnji pokrov motorja forda GT, učinek pa naj bi se poznal pri boljši zvočni izoliranosti, boljšem vodenju vozila in nižji porabi goriva in manjšemu tveganju za poškodbe stekla.
Uporabili so večslojni pristop
Novo steklo je približno 25 do 50 odstotkov tanjše in obenem enako ali še bolj čvrsto od običajnega laminata. Običajno laminirano steklo je debelo od štiri do šest milimetrov, hibridno steklo Gorilla pa od tri do štiri milimetre. To zmanjšanje debeline znatno zmanjša težo vsake ploskve. Obenem je steklo čvrstejše zaradi naprednih postopkov za zmanjšanje onesnaženja, kemične ojačitve, obdelave robov in zgradbe laminata.