Vlagatelj, ki je znan po svojem aktivizmu, se je pred dvema letoma odločil, da bo pomagal ameriški avtomobilski industriji, vendar se je krepko opekel. Po vlaganju v General Motors in neuspešnem poskusu prevzema Chryslerja je v letošnjem aprilu porabil milijardo dolarjev za nakup delnic Forda. Za delnico, ki je danes vredna le še malenkost več kot dva dolarja, je v povprečju odštel 7,10 dolarja. Junija letos je imel v Fordu že 6,5-odstotni delež, s čimer je začel ogrožati prevlado družine Ford.
Kerkorian je začel Fordove delnice prodajati oktobra po ceni 2,43 dolarja za delnico. V ponedeljek so bile vredne 2,22 dolarja. Po izračunih naj bi tako Kerkorian z naložbo v Ford izgubil med 474 in 800 milijonov dolarjev.
Ford je v najmanjših težavah od treh ameriških avtomobilskih proizvajalcev, saj se je odpovedal državni pomoči, ki jo bosta prejela General Motors in Chrysler. Kljub temu pa se je vrednost njegovih delnic krepko znižala.