Ford mondeo je bil deležen nekaterih dobrodošlih popravkov. Tako so najdaljšemu evropskemu modelu Forda nekoliko popravili obraz, da bi se različice oprem med seboj bolj razlikovale - tako ima mondeo tri različice dizajna motorne maske. Novi so odbijač in meglenke ter zadnje luči, posodobili so paleto barv in platišč.
Na notranjost precej vpliva novi osemstopnjski menjalnik, saj je mondeo tako kot pri focusu dobil vrtljiv gumb, ki je nadomestil ročico menjalnika. Mondeo je dobil tudi posodobljene asistenčne sisteme, recimo funkcijo stop&go pri radarskem avtomatu, ali pa avtomatsko prilagajanje hitrosti zaznanemu prometnemu znaku.
Osvežili so tudi motorno paleto, pri kateri je glavna novost čistejši 2,0-litrski TDCi dizel v različicah s 110 kW (150 KM) ali 140 kW (190 KM). Oba je mogoče povezati s štirikolesnim pogonom. Verjetno poglavitna novost pri motorizaciji pa je hibridna različica karavana, ki je doslej ni bilo v ponudbi. Takšnega mondea poganja kombinacija 2,0-litrskega bencinskega motorja (atkinsonov cikel) in elektromotorja. Skupna moč je 137 kW (187 KM).
Hibridni karavan ima 403 litre prostora v prtljažniku. Prav ste prebrali.
dezurni@zurnal24.si
avto je vredu ampak dizl je minus ker je smrduhar hibrid je pa zakon