"Ne General Motors ali Toyota, Kitajce vidimo kot naše glavne konkurente," besede izvršnega direktorja Forda Jima Farleyja na dogodku Morgan Stanley Sustainable Finance Summit povzema Automobilwoche. Kitajska ni samo največji avtomobilski trg na svetu, ampak ima tudi napredno tehnologijo baterij in potrebne surovine za njihovo izdelavo. Farley je avtomobilske proizvajalce BYD, Geely, Great Wall, Changan in SAIC označil za "zmagovalce".
Ford trenutno težko konkurira Kitajcem na stroškovnem področju. "Toda, kako jih lahko premagate pri stroških, ko pa so petkrat večji od nas?" se sprašuje Farley. Kot nadaljnjo možnost je omenil moč in prepoznavnost več kot 100 let stare znamke Ford.
Pohvala Elona Muska
Ford želi zgraditi tovarno baterij v Michiganu in v projekt vložiti skoraj 3,5 milijarde evrov. Avtomobilski proizvajalec želi uporabiti tehnologijo kitajskega partnerja CATL, kar bi omogočilo pocenitev proizvodnje baterij. Težava je, ker bi lahko s tem kršil smernice financiranja. Če bi bilo tako, bi Fordovi kupci v ZDA izgubili del državne subvencije za električne avtomobile.
Izvršni direktor Tesle Elon Musk je pohvalil konkurenco: "Najtežje delajo in delajo najbolj pametno. ... Zato menim, da bo verjetno kitajsko podjetje postalo številka dve za Teslo," je dejal januarja.
Cena je zmagovalec in ne pripadnost znamki, ki ni več sinonim za kvaliteto🤔
lohka so konkurenca ameriškim avtomobilom..evropskim pač ne