Ford je razgalil povsem nov SUV zanimivega imena

Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma
Ford ima povsem novega člana družine SUV.
Oglej si celoten članek

Ford je razkril novi SUV puma. To so najavili že pred meseci na razkritju nove generacije kuge, ko so pumo le bežno pokazali. 
Puma se uvršča pod model kuga in nad model ecosport, z novim modelom pa Ford napada tudi kupce v višjem segmentu, ki so na primer do zdaj posegali po Minijevem countrymanu. Še posebej ciljajo na evropske kupce, saj je to prvi kompaktni Fordov SUV razvit posebej za voznike na stari celini.

Foto: Ford Ford puma

Vzornik je bil S-max

Pri Fordu še posebej izpostavljajo dizajn, ki je udaren, s poudarkom na dinamiki, poudarjajo pa tudi tehnološko plat vozila in prostornost v kabini. Da ne nagovarjajo zgolj kupcev, ki se odločajo na primer za peugeota 2008 ali renault capturja, ampak tudi kupce z večjo kupno močjo, govori izjava Fordovega direktorja za linijo majhnih Fordovih vozil v Evropi Sigurda Limbacha za Automotive News Europe, ki pravi: "Z avtomobilom prav gotovo ciljamo na kupce premijskih znamk."

Foto: Ford Ford puma

Nekaj za dinamične Ford S-max dokazuje, da obladuje vse trike

Limbach je še dodal, da je za pumin navdih služila prva generacija enoprostorca S-max. "S-max je za nas ob prihodu pomenil ogromen uspeh, saj smo pripeljali dinamičnost v razred enoprostorcev. To je bil dizajnersko dovršen avtomobil, športen, z veliko prostora in ljudje so se vanj zaljubili. Enako velja za pumo, le da je na trgu v drugačnem časovnem obdobju."

Foto: Ford Ford puma

Bistveno prostornejša kot fiesta

Puma je postavljena na prilagojeno Fordovo arhitekturo za mala vozila, ki si jo delil s fiesto, vendar pa ima puma v korist notranje prostornosti večjo medosno razdaljo, prilagodili pa so lahko tudi dizajn, ki je bolj "mišičast".

Puma v dolžino meri 4,186 metra, kar je devet centimetrov več kot model ecosport, je pa krajša od novega peugeota 2008 (4,3 metra) in seat atece (4,363 metra). Fordov križanec je radodaren s prostorom v prtljažniku, ki meri 456 litrov in je zasnovan zelo prilagodljivo. Polico, ki tvori dno prtljažnika je možno nastavljati v tri višine in s tem prilagajati prostor v zadku.

Foto: Ford Ford puma

VW in Ford To bosta prva modela, ki ju bosta skupaj naredila VW in Ford

Mehka hibrida

Ford naj bi pumo ponudil s preverjenim 1,0-litrskim turbo trivaljni bencinskim motorjem v treh različicah. Dve bosta vključevali 48-voltni sistem mehkega hibrida, ki zagotavljata več moči že pri nižjih vrtljajih. Ford ne bo ponudil priključnega hibrida, tako kot na primer tekmec renault captur, oziroma Peugeot, ki bo predstavil popolnoma električni e-2008, na trgu pa že poznamo tudi povsem električno hyundai kono EV.

Foto: Ford Ford puma

Limbach je še povedal, da bodo morali delati več na izobraževanju kupcev, da bodo spoznali prednosti mehkega hibrida in predvsem prednosti manjšega izpusta CO2.

Avto Ford predstavil novo kugo in še dva nova SUV modela za Evropo

Želi izstopati

Kar zadeva dizajn Fordovci pravijo, da želijo biti most med izstopajočimi modeli, kot je nissan juke in bolj konservativnimi modeli. Šef oblikovanja pri evropskemu Fordu George Saridakis pravi: "Želimo izstopati, biti atraktivni in hkrati konkurenčni. Hkrati tudi nismo želeli pretirano eksperimentirati."

Foto: Ford Ford puma

Tudi tehnološko želi puma izstopati. Ima električna prtljažna vrata, že standardno prinaša udobne, masivne sedeže, ki lahko tudi masirajo. Seveda ima digitalno instrumentalno ploščo, radarski tempomat, ki v zastoju sam zaustavi vozilo in samodejno spelje skupaj s kolono vozil pred njim. Puma ima tudi sistem za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu, aktivnega parkirnega asistenta, kamero za pomoč pri vzvratni vožnji ... Zanimiv je sistem za opozarjanje pred zapustitvijo voznega pasu rez vključenega smernika, ki zazna ali se želi avto premakniti na neoznačeno površino, na primer pločnik, travo in sam poravna volan, da ostane na cestišču.

Avto Očetje, pozor, to je predstavil Ford

Pri Fordu verjamejo, da bodo s pumo delež prodaje SUV znotraj svoje modelske palete dvignili na 50 odstotkov. Pumo bo Ford proizvajal v tovarni v Romuniji, kjer proizvajajo tudi model ecosport.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.