Agencija za raziskavo avtomobilskega trga Jato Dynamics je zabeležila, da je Ford v prvem kvartalu letos prodal 47.263 fiest in za malo po prodaji prehitel golfa s 46.795 primerki. To pomeni, da je golf prvič po dolgih sedmih letih sestopil s prestola, pa še takrat se je to zgodilo za kratek čas. Natančneje, to se je zgodilo marca leta 2010.
Zakaj je fiesta pred golfom obstaja nekaj tehtnih razlogov. Prvi je, da so pri Volkswagnu v času ko so na trg lansirali prenovljenega golfa razprodali stare zaloge golfov. Za nameček so na večini evropskih trgov zabeležili manjšo prodajo dizelskih modelov, kar je bolj prizadelo golfa kot fiesto, saj pri Forodvem kompaktnem modelu prodajo največ turbo bencinskih EcoBoost motorjev.
Volkswagen še naprej št. 1.
Pri Volkswagnu vseeno pretiranih skrbi ne bi smeli imeti, saj je kljub temu, da je golf sestopil z vrha, Volkswagen v prvem kvartalu letos še vedno najbolje prodajana znamka vozil v Evropi. Nemci so prodali 433 tisoč vozil. Pri tem velja opozoriti, da prodaja avtomobilov v Evropi raste, marca pa je bilo prodanih skupno 1,93 milijona vozil, kar je kar 10,8 odstotkov več kot lani. S tem je evropski trg po velikosti postal drugi, večji kot v ZDA in manjši kot azijski.
Od modelov, ki so doživeli največjo rast prodaje, so citroën C3, mercedes razreda E in VW tiguan, saj gre za nove generacije modelov. Najbolje prodajan razred vozil je še naprej SUV, ki predstavlja kar 28 odstotkov vseh prodanih vozil. To so prepoznali tudi proizvajalci vozil, ki še povečujejo modelno paleto SUV vozil in križancev.