Ford s tem le še poglablja svoje načrte po novih tehnologijah v svojih avtomobilih, ki poudarjajo varnost in varčnost. Polovica vseh fordov, ki bodo do konca leta 2012 prodani v Evropi, bo imelo oznako ECOnetic Technology, leta 2013 pa naj bi se ta delež povečal že na dve tretjini. To je del Fordove zaveze, da med letoma 2006 in 2020 izpuste CO2 svojih vozil zmanjša za 30 odstotkov.
Ford Evropa je že začela proizvodnjo nove Fieste ECOnetic Technology, ki nastaja na proizvodni liniji v Fordovem obratu v Kölnu v Nemčiji. Avto poganja 1,6-litrski dizelski motor Duratorq TDCi z močjo 95 konjskih moči, ki razvije navor 205 Nm. Na voljo bo s tremi in s petimi vrati, paleta stopenj opreme pa je odvisna od posameznega trga.
Stephen Odell, izvršni direktor in predsednik Forda Evropa, pri tem poudarja, da za nove dosežke ni bilo treba žrtvovati kakovosti vožnje. Novi model vključuje inovacije, kot so Auto-Start-Stop, pametno regenerativno polnjenje, način Eco mode in lučka za priporočeno prestavljanje. Med prednostmi so tudi posebej prilagojena nastavitev motorja in optimizirana prestavna razmerja. Dodatno zmanjšanje upora pri vožnji zagotavljajo nižje vzmetenje, zaščitne plošče podvozja, usmerniki zraka ob kolesih in pnevmatike z majhnim kotalnim uporom.
Fiesta, ki porabi le 3,3 litra
Ford predstavlja svoj najvarčnejši model do zdaj, ford fiesto ECOnetic. Z 1,6-litrskim dizelskim motorjem duratorq TDCi obljublja povprečno tovarniško porabo 3,3 litra na sto prevoženih kilometrov, izpusti CO2 pa znašajo 87 g/km.