Fičo moderne dobe je zdaj križanec, pa še na elektriko

Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e
Fiat iz pokoja vrača oznako 600 in z njo ambiciozno vstopa v segment manjših električnih križancev. Pomaga jim Leonardo di Caprio.
Oglej si celoten članek

Fiat 600 je bil tisti avtomobil, iz katerega je po licenci nastal jugoslovanski fičko. O pomenu in vplivu tega kragujevškega fiata na podalpski rod nima smisla razpravljati. 

A če se je zgodovina fička bolj kot ne ustavila pri originalni obliki z nekaj dodelavami, je v Italiji fiat 600, tako priljubljen pri takratnih družinah, doživel še nekaj reinkarnacij in vmes iz številk prešel na pisano ime - seicento. Mali avtomobil je bil v različnih generacijah še posebej v domovini zelo uspešen, a je pred desetletjem in še malo čez zapeljal v začasni pokoj. 

Zdaj se vrača in to ni več miniatura, zrasel je v mestnega lepotca nove dobe. Električne dobe. 

Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e

Fiat 600e je generacijski naslednik modela 500X, od katerega se s 4,17 metra dolžinsko ne razlikuje bistveno. Hkrati je novinec "la dolce vita" verzija jeepa avengerja, aktualnega evropskega avta leta. Z njim si deli isto Stellantisovo platformo in tehnologijo, medtem ko so pri obliki Italiji dali proste roke.

Vidnih je veliko oblikovnih prijemov, ki smo se jih že nagledali pri malem 500, s to razliko, da je 600e petvraten in višje nasajen ter večje mere izkorišča za večjo uporabnost. Prtljažnik ima tako konkretnih 360 litrov, na kar so pri Fiatu še posebej ponosni in izpostavljajo kot največ med primerljivimi modeli. Mednje štejejo DS 3 E-tense, Peugeot e-2008, opel mokko, pa tudi prihajajočega volva EX30.

Notranjost je prav tako delna kopija všečnega dizajna iz modela 500 skupaj s prisekanim volanom z dvema prečkama. Na sredini kraljuje 10,25-palčni zaslon, voznik ima pred seboj sedempalčnega. Pri opremi, ki se v grobem deli na različico Prima in RED, je mogoče izbrati tudi takšno iz kombinacije velurja in svetlega umetnega usnja. Predvsem je poudarek na zaznavni kakovosti, med opcijami je masaža, v avtu so skušali z detajli kar najbolj ujeti utrip Italije. Različica opreme RED je po zagotovilih proizvajalca še posebej trajnostno naravnana. Skupaj bo mogoče naročiti 600e v štirih različnih barvah zunanjosti.

Foto: Fiat Fiat 600e

Kiti pa se tudi z obilico tehnologije, standardna naj bi bila polavtonomna vožnja stopnje dve, poudarjajo tudi različne možnosti, ki jih omogoča Fiatova aplikacija za telefone. 

Tako kot avenger ima novi fiat 600e vgrajeno baterijo s kapaciteto 54 kWh (51 kWh neto). Elektromotor poganja prednji kolesi s močjo 115 kW, do 100 km/h potegne v devetih sekundah. Obljubljajo doseg z enim polnjenjem okoli 400 kilometrov, v mestni vožnji celo 600 kilometrov. Polnjenje na hitrih polnilnicah poteka z močjo do 100 kW, na klasičnih pa pri največ 11 kW.  

Avto je že mogoče naročiti, prve dobave, seveda najprej za italijanski trg, so predvidene septembra. 

Da imajo z avtom velikanske načrte in bo v prihodnjih letih predstavljal enega ključnih modelov znamke, dokazuje tudi marketinška kampanja, v katero so pritegnili nikogar drugega kot Leonarda di Capria. Rezultat si lahko ogledate v spodnjem videu.

Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e Foto: Fiat Fiat 600e

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.