Doblo je na sceni že 15 let, v tem času pa so prodali že skoraj 1,5 milijona primerkov. Zdaj je tudi pri nas na voljo četrta generacija lahkega dostavnika, ki je na voljo kot gospodarsko vozilo, oziroma potniški model s petimi ali sedmimi sedeži, oziroma kratko in podaljšano maxi različico (+35 centimetrov) in tudi s povišano kabino, ki omogoča skoraj stojno višino (155 centimetrov).
Veliko prostora v prtljažniku in kabini
Na zunaj v primerjavi s predhodnikom prevladujejo bolj ostre linije. Nov je pokrov motorja, prednja maska, v vzvratna ogledala so vgradili smerne kazalce, nova sta prednja žaromta, prednji odbijač in prtljažna vrata.
Posebnost vozila je polica prtljažnika z nosilnostjo 70 kilogramov, oziroma patentno odpiranje zadnjih stekel. Pri Fiatu izpostavljajo veliko odlagalnih površin, prostor za odlaganje predmetov ponuja tudi polica na stropu.
V različici s sedmimi sedeži (+ 900 evrov) so sedeži v 2. in 3. vrsti poklopljivi. Prtljažni del klasičnega dobloja meri 790 litrov, z zloženimi zadnjimi sedeži 3.200 litrov, v različici doblo maxi pa 1.050 litrov, oziroma 4.000 litrov s podrtimi sedeži. Model s povišano streho je od osnovne različice višji za 27 centimetrov, ima ojačano vzmetenje in notranjo višino 155 centimetrov.
Na bencin, plinsko olje in metan
V primerjavi s predhodnikom je avtomobil v vseh predelih bolje izoliran, odvisno od različice je na voljo neodvisno vzmetenje, ki je klasično ali ojačano.
Tako kot pri nekaterih drugih Fiatovih modelih je na voljo tudi različica trekking, s plastičnimi zaščitami karoserije za vožnjo izven asfaltiranih poti, za 10 milimetrov dvignjeno karoserijo, pnevmatike all season in sistem traction +, ki je elektronsko nadziran prednji pogon, ki ugotavlja zdrs posameznega prednjega kolesa. To pomeni, da naprava ABS zavre kolo, ki drsi, navor pa se prenese na kolo z dobrim oprijemom.
Motorna paleta je sestavljena iz enega bencinskega 1,4-litrskega pogonskega agregata z 70 kilovatov moči (95 KM) in enega dizelskega pogonskega agregata, ki je na voljo v dveh različicah, z 70 kilovatov moči (95 KM), oziroma 88 kilovatov moči (120 KM), oziroma pogona, ki kombinira delovanje bencinskega 1,4-litrskega agregata in metana (CNG) z 88 kilovatov moči (120 KM).
Nivojev opreme je pet. Cene s popustom v višini 2.500 evrov se začnejo pri 12.690 evrih za vstopni bencinski model, razičica na metan stane 18.690 evrov, za vstopni dizel z drugim paketom opreme in popustom je treba odšteti 16.700 evrov, za zmogljivejši dizel pa še 400 evrov več. Različica maxi je na voljo z zmogljivejšim dizlom in je v primerjavi s klasično izvedenko dražja za 750 evrov, v kombinaciji s tem pogonskim agregatom je na voljo tudi različica trekking, za katero je treba odšteti 19.310 evrov.