Sedma generacija najpomembnejšega Volkswagnovega modela je od skupno 1.450 točk prejel kar 414. Preostale so se razdelile med ostalih šest finalistov, najbližji zasledovalec pa je bil športni dvojec toyota GT86/subaru BRZ, ki pa je prejel še enkrat manj točk od golfa (202). Po vrstnem redu si nato sledijo volvo V40 (189), ford B-max (148), mercedes-benz razreda A (138), renault clio (128), peugeot 208 (120) in hyundai i30 (111).
"Ponosen sem. Dobiti takšno nagrado pomeni veliko čast," je po poročanju Reutersa dejal Ulrich Hackenberg, član upravnega odpora koncerna Volkswagen.
Žirijo je sestavljalo 58 evropskih avtomobilističnih novinarjev iz 22 držav. Za golfa je to drugi naziv evropskega avtomobila leta, prvič jo je prejela tretja generacija leta 1992, ko je premagal prvo generacijo opel astre in citroëna ZX.
Od elektrike znova h koreninam
Izbor Evropski avto leta je poleg naziva Svetovni avto leta najbolj prestižna nagrada v svetu avtomobilizma. Zadnja leta je požela tudi kar nekaj kritik, saj so denimo pred dvema letoma naziv podelili električnemu nissanu leafu z minimalno razliko točk v spornih okoliščinah na meji regularnosti, potem ko je avtomobil le "po sili" zadostil kriterijem o številu že proizvedenih vozil. Leaf sicer kljub nazivu ni prepričal kupcev in je tudi zaradi pomanjkljive mreže polnilnic bolj kot ne obsojen na neuspeh.
Lani je naziv prejel dvojec opel ampera/chevrolet volt, ki ju odlikuje električni pogon z podaljševalnikom dosega. Letošnji naziv je tako po nekaj letih ponovno šel v roke "konvencionalnemu" vozilu, čeprav bo tudi golf imel svojo električno in hibridno različico.
Vsi avtomobili v tem avtomobilskem razredu poleg Ford Focusa in Volkswagnovega Golfa so samo nekvalitetni in nedodelani polizdelki .
Mene pa sedaj zelo zanima, kaj voziš ti če ni skrivnost? Jaz samo upam, da ti niso ti tresljaji in …
Upam, da jaz ne bom kršil kakšnega pravilnika...glede na to da sem vozil golf V!! 1.6 TDi, so moji občutki …