Dizajn v primerjavi z zdajšnjim modelom ni doživel bistvenih sprememb, saj so kupci s tem, ko so od leta 2003 pokupili 22 tisoč primerkov, pokazali, da jim je avtomobil všeč. Prav zato so se v tovarni odločili za evolucijo in ne za drastične spremembe.
Spremembe so tako vidne pri žarometih, kjer so dodali LED-svetila, ki spominjajo na novi model mulsanne, drugačni so odbijači spredaj in zadaj, kot tudi reža za zrak in pokrov prtljažnika. Nov je tudi dizajn koles, ki so standardno 20-palčna in dimenzij 275/40 ZR20, za doplačilo pa so na voljo 21-palčna dimenzij 275/35 ZR21. Inženirji so izboljšali aerodinamiko, koeificinet upora zraka je znižan na 0,33. Notranjost je udobnejša in prostornejša, zadaj imajo potniki pet centimetrov več prostora za noge, hkrati pa so novinca poslali na "dieto", saj je lažji za 65 kilogramov.
6,0-litrski W12 motor, ki prihaja v kombinaciji z naprednim šeststopenjskim quickshift prenosom, zdaj zmore 423kW/575KM pri 6000 vrt/min in 700 Nm navora pri 1700 o/min (prej 560 KM in 650 Nm). Pospešek od 0 do100 km/h je zmanjšan na 4,4 sekunde, medtem ko je najvišja hitrost 318 km/h. Po tovarniških podatkih je poraba goriva pri kombiniranem ciklu (mesto-regionalne ceste) v povprečju 16,5 litra na 100 km (v mestu 25,4 litra), emisija CO2 pa 384 grama na prevoženi kilometer. Kasneje bodo ponudbi dodali še štirilitrski V8 agregat, predstavitev katerega je pričakovati marca prihodnje leto na avtomobilskem salonu v Ženevi.