Kot smo že večkrat poročali, je Evropska unija sprejela predpise, ki od proizvajalcev avtomobilov zahtevajo, da do leta 2035 popolnoma zmanjšajo izpuste ogljikovega dioksida. To v praksi pomeni prepoved prodaje avtomobilov, ki jih poganjajo motorji z notranjim zgorevanjem.
Vendar pa je prepoved naletela na veliko kritik, celo v Nemčiji, ki sicer ne nasprotuje elektromobilnosti. Vendar pa zahteva izjeme, s katerimi bi dovolili proizvodnjo vozil z motorji z notranjim zgorevanjem, ki uporabljajo vodik ali sintetična goriva, tako imenovana e-goriva, ki jih proizvajajo s pomočjo zelene elektrike.
Nemški državni sekretar na prometnem ministrstvu Michael Theurer je ob prihodu na srečanje evropskih ministrov za promet in energijo v Stockholmu povedal, da bi Evropska komisija morala predstaviti predlog, kako bi lahko uporabljali motorje, ki uporabljalo e-goriva ali druga okoljsko nevtralna goriva. Dodal je, da v Nemčiji sicer menijo, da električni avtomobili so prava rešitev, vendar pa bi radi dosegli tudi podporo drugih tehnologij z ničelnimi izpusti. Dodal je, da vodik in e-goriva potrebujemo predvsem v težkih gospodarskih vozilih.
Čeprav se namreč med uporabo sintetičnih goriv sprošča ogljikov dioksid, je njihova prednost v tem, da se med njihovo proizvodnjo vanje veže ogljikov dioksid iz zraka. To pomeni, da so okoljsko nevtralna in bi zaradi tega lahko omogočila nadaljnjo uporabo motorjev z notranjim zgorevanjem. Evropska ministrica za promet Adina Valean je komentirala, da debate o tem vprašanju niso zaključili niti po končnem glasovanju, saj se marsikdo iz transportne industrije strinja z Nemci. Težko si namreč predstavljajo, da bi prevoz tovora popolnoma prešel na električni pogon.
Buteljni nesposobni, ukiniti motorje z notranjim izgorevanjem je podoben samomor kot sankcije Rusiji. Ko smo ze pri Rusiji je Bahmut …