Novi radarji ne beležijo le hitrosti, pač pa so sposobni zaznati več nepravilnosti naenkrat, tudi neuporabo varnostnega pasu, nadpovprečno visoke emisije škodljivih plinov ali nepravilno prehitevanje.
Podrobnosti so za zdaj javnosti skrite. EU je v razvoj novih radarjev vložila 8,2 milijona evrov. Eno od podjetij, ki sodeluje pri razvoju, je tudi finski tehnični raziskovalni center, po zadnjih informacijah pa naj bi bili superobčutljivi radarji osnovani na podlagi avtomatskega videonadzora in med seboj preko brezžične povezave povezani s centralo. Taka enota bo nameščena na majhni prikolici, kar omogoča večjo mobilnost v primerjavi z drugim radarji. Nove sisteme trenutno testirajo v Nemčiji, Franciji, Avstriji in na Finskem, v redni uporabi pa naj bi zaživeli leta 2013.
EU testira novo generacijo radarja
Države članice Evropske unije, Nemčija, Francija, Avstrija in Finska so začele s testiranji novih superobčutljivih radarjev za nadzor hitrosti v prometu.