Razlike med najboljšimi in najslabšimi so enormne. Pnevmatike, ki po obrabi spadajo v razred A, v primerjavi s tistimi iz razreda G ob 15 tisoč prevoženih kilometrih na leto privarčujejo kar 80 litrov goriva. Razlika v dolžini zavorne poti pri zaviranju na mokrem med najboljšimi in najslabšimi pa je več kot deset metrov, kar je lahko odločilno pri preprečevanju nesreč s hudimi posledicami.
Od 1. januarja 2014 bo prodaja tistih iz razreda G za kotalni upor ali razreda F za zaviranje na mokrem prepovedana.
EU: stop nevarnim pnevmatikam
Prihranki. Najpozneje do novembra bo morala imeti vsaka nova pnevmatika na svojem obrobju jasne oznake, v kateri razred spada po kotalnem uporu, zaviranju na mokrem in hrupnosti.
Če se nekdo mora v svoji vožnji , zanašati na kvaliteto obutih gum , je že vnaprej kandidat za karambol …
Čitaš ti kaj je napisano , al samo škrabaš , da nekaj delaš.
avtomobili so za po cesti,ne za po plocnikih,ti so namenjeni pescem.jasno