Skupina Emil Frey Slovenija, eno vodilnih podjetij pri prodaji in servisiranju vozil v Sloveniji, je prvič doslej podelila certifikate svjim najboljšim lokalnim dobaviteljem. Kot so ob tem pojasnili v podjetju, je certifikat znamenje priznanja za kakovostne partnerske odnose in simbol zavezanostih krepitvi dobavne verige domačih dobaviteljev, ki skupaj prispevajo k uspehu Emil Frey v Sloveniji.
Prednosti lokalnih dobaviteljev so velike in obojestranske
Vključevanje lokalnih dobaviteljev je pomemben del strategije podjetja, je povedal Jožko Tomšič, generalni direktor skupine Emil Frey v Sloveniji.
Z lokalnimi partnerji ne le zmanjšujejo stroške prevoza in logistike, temveč tudi pridobivajo prednost v hitri dobavi, kar omogoča hitrejše reševanje potreb strank. Po besedah generalnega direktorja Tomšiča želijo na ta način ustvariti stabilno in učinkovito dobavno verigo, ki omogoča dolgoročni uspeh in zadovoljstvo strank in poslovnih partnerjev.
Lokalni dobavitelji trenutno prispevajo okoli 20 odstotkov, kar letos predstavlja že 15 milijonov evrov vsega prometa skupine. Cilj skupine je v prihodnjih letih povečati to številko na 25 milijonov evrov, medtem ko preostali del še naprej pripadal tovarniškim dobaviteljem.
Podeljenih 22 certifikatov
"Kvaliteta, medsebojno zaupanje in spoštovanje so temelj našega sodelovanja z lokalnimi partnerji," pa je poudaril Tomaž Kukovec, direktor poprodaje nadomestnih delov. S projektom certificiranja, ki ga vodi od leta 2023, podjetje vzpostavlja sistematično delo z dobavitelji, vključuje njihove povratne informacije in dviguje raven sodelovanja.
To pripomore k izboljšanju poslovnih procesov. Emil Frey ima ničelno toleranco do rokov plačil, kar še dodatno utrjuje zaupanje med podjetjem in dobavitelji.
Certifikat so slovesno podelili 22 slovenskim podjetjem, s katerimi Emil Frey sodeluje na različnih področij servisiranja in vzdrževanja vozil. Vsa ta podjetja po besedah predstavnikov Emil Freya "izstopajo po svoji kakovosti, transparentnem poslovanju, spoštovanju dogovorjenih pogodbenih obveznosti, konkurenčnosti, rastočim trendom prodaje in prispevku k lokalni skupnosti in njenemu razvoju."