Edini volkswagen passat, ki ostaja naprodaj v Evropi, saj limuzinskega ne bo več, torej dobiva električnega naslednika, kipa prinaša še nekaj novega. Medtem, ko so se karavanski passati imenovali variant, bo karavanski ID.7 nosil oznako tourer. Volkswagen se torej tudi v tem pogledu oddaljuje od izročila njegovih avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem.
Volkswagen ID.7 tourer, ki bo prišel na trg prihodnje leto, si tehnično osnovo seveda deli z limuzinskim ID.7, ki smo ga spoznali spomladi. Elegantna limuzina se med drugim pohvali s količnikom zračnega upora 0,23, od katerega ne bo veliko odstopal niti tourer. Ta se namreč pohvali z le za desetinko večjim količnikom 0,24.
Modularna platforma MEB s kratkimi previsi in dolgo medosno razdaljo bo poskrbela tudi za prostornost in udobje do petih potnikov, prtljažnik pa bo z osnovnih 545 litrov z zlaganjem zadnje klopi mogoče povečati na 1.714 litrov, z možnostjo prevažanja predmetov do dolžine dveh metrov.
To je za zdaj tudi vse, kar so pri Volkswagnu povedali o ID.7 tourerju, ki ga bodo, tako kot limuzino ID.7, izdelovali v nemški tovarni v Emdnu.
Ne, ne bo. Ne pri 400-500 km, ne pri treh tonah ;-)