Nemški avtomobilski novinarji so pri –14 stopinjah Celzija testirali doseg petih električnih avtomobilov – nissana leaf, mitsubishija i-Miev, renaulta fluence, smarta electric drive in 500 E.
Renault za svoj električni model fluence od vseh proizvajalcev v idealnih pogojih obljublja najvišji doseg, in sicer 185 kilometrov. Na testu se je doseg znižal kar za 58 odstotkov, na 78 kilometrov. Nissanov svetovni in evropski avtomobil leta 2011 je pri –14 stopinjah Celzija z enim polnjenjem prevozil za 55 odstotkov manj, kot bi v idealnih pogojih, mitsubishi i-miev pa je naredil za 51 odstotkov krajšo pot. Še najmanj v mrazu izgublja model 500 E, ki je v ledenem testu prevozil za 39 odstotkov manj poti, kot obljublja proizvajalec.
Noshit. Ze navadni avtomobili imajo probleme z zaganjanjem, ker akumulatorjem pade kapaciteta... Logicno, da ima avto, ki so ga same …