Mercedes-Benz je sporočil, da so s svojim konceptnim avtom Vision EQXX prevozili "več kot 1.000 kilometrov" dolgo pot. Startal je v Nemčiji, pot pa ga je vodila prek Švice in Italije proti jugu Francije. Vožnjo je zaključil v bližini Marseilla, v bateriji pa je ostalo še okoli 15 odstotkov uporabne energije, kar bi ustrezalo še okoli 140 kilometrom. Šlo je torej za zelo raznoliko traso, z veliko vzponi. Temperature med potjo so se gibale med 3 in 18 stopinjami Celzija, kar je s stališča električnega avta precej ugodna klima. Povprečna hitrost na vožnji je bila 87 km/h.
Posebej izpostavljajo povprečno porabo, ki je bila rekordno nizka, le 8,7 kWh na 100 kilometrov.
Spomnimo, da je slovenski inovator Andrej Pečjak že leta 2015 na reliju električnih vozil Wave s svojim avtom metron 7 (na elektriko predelana mazda5) z enim polnjenjem prevozil 826 kilometrov.
Test v realnih razmerah je potrdil prvotne trditve Mercedesovih inženirjev, da lahko njihov zelo aerodinamični avtomobil porabi manj kot 10 kWh energije na 100 kilometrov. Klasični električni avtomobili, ki jih danes vidimo na cesti, imajo povprečno porabo dvakrat višjo.
Pri Mercedesu napovedujejo, da bodo številne rešitve iz EQXX uporabili v serijskih električnih avtomobilih.
Serijski električni avto z neodvisno oceno o dosegu je trenutno lucid air, ki lahko z enim polnjenjem pelje 836 kilometrov daleč.
Google je plačal od 400 do 800 dolarjev za dnevno spletno delo od doma. Prvi mesec sem od Googla doma …