Električna hyundai kona: Presenetili s ceno

Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric
Dobrega pol leta po predstavitvi nove generacije svojega multienergijskega križanca kone, je Hyundai v Slovenijo pripeljal še njegovo električno različico hyundai kona electric.
Oglej si celoten članek

Pri Hyundaiju pravijo, da njihova električna kona z zmogljivejšo baterijo razpolaga z enim največjih dosegov med električnimi avtomobili, saj z njo lahko prevozite do 514 kilometrov.

Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric

Zanimivo je, da je električna kona v bistvu osnovna različica druge generacije tega avtomobila, iz katerega izhajajo vse druge motorne različice, ki so jih pri nas predstavili pred njo. Zasnovana je na novi platformi z oznako K3, ki ji je omogočila precej večje mere. V primerjavi s predhodnico je namreč daljša za 345 milimetrov, širša za 25 in višja za 10 milimetrov.

Kljub temu je oblikovalcem z futurističnimi aerodinamičnimi oblikami uspelo zagotoviti ugodni količnik zračnega upora 0,20, k čemur so med drugim pripomogle tudi aktivne zračne lopute. Za sprednji del karoserije sta sicer značilna "parametrično" vzorčeni odbijač ter ploski logo na pokrovu motorja, zadaj pa električni koni prepoznavnost zagotavlja predvsem neprekinjen svetlobni pas.

Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric

Tudi na bokih lahko prepoznamo "parametrični" vzorec. Električna kona bo sicer na voljo s posebno oblikovanim 17- ali 19-palčnimi platišči ter v 11 karoserijskih barvah, ki jih bo mogoče kombinirati s črno streho.

Kona je ureditev kabine bolj ali manj podedovala po električnih ioniqih 5 in 6, kar pomeni, da se pred voznikom razteza širok ukrivljeni zaslon iz medsebojno povezanih 12,3-palčnih zaslonov merilnikov in infotainmenta, ki jima pomaga še 12-palčni projekcijski zaslon. Med drugim je kona na voljo tudi z izčrpnim Hyundaijevim naborom varnostih pripomočkov, na voljo je tudi vožnja zgolj z eni pedalom, med drugim pa lahko vstop omogočata tudi pametni telefon ali celo pametna ura, s katerima je mogoče dostop brez ključa poleg voznika zagotoviti še trem uporabnikom. V kabini je na voljo tudi generirani zvok motorja, ki je usklajen z motornimi vrtljaji, zunanji porabniki pa se bodo lahko napajali iz vtičnice z močjo 3,6 kilovata.

Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric

Povečane mere so prinesle tudi več prostora v notranjosti, predvsem na zadnji klopi, ki so ji več prostora za kolena potnikom zagotovili tudi s tankima naslonoma prednjih sedežev, zasnovana pa je tudi tako, da optično razširi prostor. Za dobro tretjino večji je tudi prtljažnik, ki meri od 466 do 1.300 litrov. Precej je tudi odlagališč, spravilo kablov pa je možno v dodatnem 27-litrskem prtljažniku pod pokrovom motorja. Električna kona lahko vleče tudi 750-kilogramsko prikolico.

Notranjost je sicer lahko urejena v treh barvnih kombinacijah, dvobarvni sivi, črni ali zeleno-črni, na voljo pa je tudi paket eko, ki je urejen v sivih trajnostnih materialih. Sedeži so v usnju, ki so ga obdelali z manj uporabe kroma, talne in stropne obloge pa so izdelane iz recikliranih tkanin.

Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric

Električna kona bo na voljo z dvema baterijama in dvema močema motorjev. Večja baterija ima kapaciteto 65,4 kilovatne ure in v kombinaciji s 160-kilovatnim elektromotorjem omogoča doseg do 514 kilometrov. Manjša baterija ima kapaciteto 48,4 kilovatne ure in v kombinaciji s 114-kilovatnim elektromotorjem omogoča doseg do 377 kilometrov. Večjo baterijo je sicer možno v 15 minutah napolniti za nadaljnjih 160, manjšo pa za 114 kilometrov vožnje, polnjenje na 11-kilovatni polnilnici z izmeničnim tokom pa traja 5:24 oziroma 4 ure.

Električna kona bo v Sloveniji na voljo z dvema paketoma opreme. Za različico z manjšo baterijo bo treba odšteti 43.490 oziroma 46.450 evrov, za različico z večjo pa 48.290 oziroma 51.700 evrov. Hyundai ob tem ponuja 5 let splošnega jamstva brez omejitve kilometrov ter 8 let jamstva na baterijo z omejitvijo na 160.000 prevoženih kilometrov.

Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric

Pri slovenskem uvozniku so se odločili, da bo električna kona postala tudi ambasadorka električne mobilnosti, zato bodo z začetkom 11. marca kupcem petdesetih električnih kon zagotovili 8.500 oziroma 7.500 evrov popusta, s katerim bodo ta avtomobil cenovno precej približali bencinskim. Do konca leta sicer načrtujejo prodajo okrog 150 električnih kon.

dezurni@styria-media.si

Foto: Saša Despot predstavitev Hyundai Kona Electric

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 7

  • 23:06 7. Marec 2024.

    Tole zgleda tako, kot če bi šli na avto odpad, razstavili 30 starih avtomobilov, na novo sestavili in dodali tablico …

  • 21:17 7. Marec 2024.

    Kdo bo kupil rabljene električne avte? Nobedn, sej to je poanta, ker boš prisiljen kupit novega ali pa furat starega …

  • 11:21 7. Marec 2024.

    "Za različico z manjšo baterijo bo treba odšteti 43.490 oziroma 46.450 evrov, za različico z večjo pa 48.290 oziroma 51.700 …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.