Elegantni citroën C3 z razgledom

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
C3 je ohranil oblikovno izročilo predhodnika, obenem pa za podobno ceno znotraj ponudi več prostora.
Oglej si celoten članek

Glavna novost je podaljšano vetrobransko steklo, ki tako kot ESC zahteva doplačilo. Prtljažnik v izmeri 300 litrov je še bolj uporaben kot prej, v drugi sedežni vrsti je prostora enako kot prej. Sliko bi močno izboljšala pomična klop, ki je C3 nima. Motor 1,4 je le za nezahtevne uporabnike, enako velja za podvozje in vzmetenje.

400 evrov za 108 stopinjski pogled
Oblikovno se C3 ni pretirano oddaljeval od predhodnika, kar pomeni da gre še vedno za tipično francoski dizajn s poudarkom na eleganci. Ohranil je mehke linije, dobil pa trapezoidno oblikovano odprtino za zajem zraka, klasične motorne maske pa ni več.

Foto: Žurnal24

 

Najbolj prepoznavni del zunanjosti je vsekakor podaljšano vetrobransko steklo zenith, ki je od klasičnega večje za 40 odstotkov, kar pomeni, da meri v dolžino kar 1,35 metra. To sicer zahteva doplačilo, in sicer v višini 400 evrov, v tem primeru pa vidni kot namesto 28 znaša kar 108 stopinj. Ima pa zenith steklo tudi smiselni zastor, ki ga s potegom preprosto potegnete čez glavo in že imate klasično vetrobransko steklo kot v ostalih modelih. Davek pa pusti pri manjkajočih držalih prednjih potnikov, senčnika pa sta neugledna, saj ne premoreta kozmetičnega ogledala, kaj šele osvetlitve le-tega.
    
Večji, a obenem lažji
Kljub rasti je model sedaj nekoliko lažji, dodatni centimetri se poznajo v prtljažniku, ki je s 300 litri med bolj prostornimi v razredu. Enako pa ne moremo trditi glede prostora v drugi vrsti. Tam bodo potniki stežka našli dovolj prostora za glave in kolena, razen če so manjše rasti. Ta problem, vsaj glede prostora za kolena, bi lahko rešili s pomično klopjo, a se zanjo žal niso odločili.

V prvi vrsti je prostora dovolj, veliko je bilo storjenega glede kakovosti materialov in izgleda notranjosti nasploh, tako da o pustosti ne moremo govoriti. Kljub paketu tendance, ki spada v sredino ponudbe, smo znotraj priča večji količini imitacije aluminija, sredinskemu naslonu za roke, v usnje odetemu volanskemu obroču in celo tempomatu. Avdio naprava premore upravljanje na volanu, klima je prav tako avtomatska, čeprav po novem ne več dvoobmočna.

Foto: Žurnal24

 

Pred sovoznikom je rekordno veliko prostora za kolena, sedeži in volan so bolje profilirani in odebeljeni. Slednji ima sedaj še bolj ojačano servo krmiljenje, ki bo zagotovo všeč voznicam, nam ni bil toliko. Problem predstavlja dejstvo, da je predvsem pri višjih hitrostih premalo natančen. Postavitev prestavne ročice je nekoliko višja od klasične, prestavljanje pa je še vedno dokaj mehko, čeprav je napredek tudi tukaj. Podvozje in vzmetenje sta med mehkejšimi, glede voznih lasnosti pa je C3 še vedno povsem povprečen, saj ima raje kot ovinke ravnino.

Motor (zgolj) za mestno uporabo
Pod pokrovom se je vrtel osnovni bencinar, ki ne prekipeva od moči, zaradi zastarele zasnove pa tudi ne gre pričakovati nizke porabe. Agregat povsem zadosti povprečnemu uporabniku/-ci, ki potrebuje avto za vožnjo po mestu in se z njim le redkokdaj odpelje še kam dlje. Je nezahteven tako za uporabo kot tudi za vzdrževanje, kar bo za koga prav tako plus. Za večje pospeške je motor potrebno priganjati, na kar se odzove tudi z večjo količino hrupa, ki zaide v potniški prostor. Na testu smo izmerili porabo 7,6 litra, kar ni kakšen dosežek, zato je ta motor primeren za voznike, ki niso veliko na cesti. Za druge imajo pri hiši tudi veliko bolj ekonomičnih dizlov. Sistem start&stop je za sedaj še pobožna želja, ki pa bo drugo leto že uslišana.

Glede na vse je tako opremljeni in motorizirani C3 všečno in uporabno mestno vozilce, ki ponudi več prostora in tudi nekoliko več opreme kot konurenca. Cenovno je sicer umeščen občutno višje kot predhodnik, a tudi ponudi več (vsebine in prostora). Si pa C3 in Citroën zaradi doplačljivega ESC zaslužita velik minus.

Citroën C3 1,4i airdream tendance
Motor: 1.360 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni bencinski
Moč: 54 kW (75 KM)/pri 5.400 vrtljajih na minuto
Navor: 118 Nm/pri 3.300 vrtljajih na minuto
Poraba: 7,1 l/100 km, 145 gramov CO2
Zmogljivosti: 163 km/h, 14,2 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 3.954x1.708x 1.514, medosna razdalja 2.460, prtljažnik (v litrih): 300
Cena: 11.900/13.040 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.