Eden najbolj priljubljenih B križancev s svežo krvjo za isto ceno

Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008
Peugeot 2008 je napolnjen s svežimi močmi in s ceno, ki sega pod dva mejnika, začel teči drugi krog aktualne generacije po slovenskih cestah. Vmes se je naučil slovensko, obljubljajo celo še drugo električno različico.
Oglej si celoten članek

Prenovljeni peugeot 2008 je že na prodaj v Sloveniji, začetna cena za avto z več kot spodobno serijsko opremo je s financiranjem 18.990 evrov, z gotovino pa še vedno pod danes magično mejo 20 tisočakov. Pri uvozniku pravijo, da v ozadju ni dodatnih skritih stroškov. Tudi pri električnem jim je uspelo ceno spustiti pod mejo 35 tisoč evrov, tako da državna subvencija znaša dodatna dva tisočaka več oziroma 6.500 evrov. 

Avto bo po njihovih izkušnjah in poznavanju kupcev najbolj zanimiv predvsem za tako imenovane 'napredne voznike' v nekje med 30 in 45 let, ki so na pragu ali so že vstopili v skupno družinsko življenje in se zelo zanimajo za napreden življenjski slog. Druga ciljna skupina pa so 'večno mladi' oziroma generacija na pragu tretjega življenjskega obdobja, ki je še vedno zelo aktivna in ji nove tehnologije niso tuje.

Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008

Osvežen zunaj, znotraj in vmes

In kaj je novega pri prenovljenem B križancu, ki že od prihoda zdajšnje generacije vztraja med najbolj prodajanimi svojega ranga? Kar veliko. Najprej so seveda tu konkretne oblikovne spremembe, saj je 4,3 metra dolgi 2008 prevzel oblikovalske elemente novega Peugetovega dizajna, ki ga je uvedel model 308. Tako je praktično nov prednji del z masko, na kateri kraljuje nov emblem. Svetila z novo obliko imajo serijski LED kratki snop, pri opremi GT pa tudi dolgega. Dnevne luči zdaj sestavljajo trije pokončni kremplji na vsaki strani. Podobno prenovljen je zadek z ozkimi svetili in novim 3D svetlobnim podpisom, ime znamke je odslej izpisano. Poleg novih platišč gre pri zunanjosti omeniti še šest barv, od tega sta dve novi. 

V notranjosti peugeota 2008 je glavna pridobitev uporabniški vmesnik, katerega osrednja vstopna točka je zdaj serijski 10-palčni sredinski zaslon na dotik. Gre za povsem novo generacijo vmesnika, ki sta jo kot prva dobila nova 308/308SW in 408, zdaj pa jima sledi že manjši brat. Odlikuje ga HD resolucija, podprt je s precej boljšo oziroma hitrejšo strojno opremo. Dovoljuje prilagajanje vsebine in nastavitev po meri osmih različnih uporabnikov, lahko prikazuje navigacijo ponudnika TomTom in se posodablja po zraku (OTA).

Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008

Ob povezavi z aplikacijo na telefonu je mogoče zdaj na daljavo vklapljati in izklapljati še več funkcij, pri električni različici tudi nastavljati hlajenje in ogrevanje. Pri znamki izpostavljajo novi parkirni kameri visoke ločljivosti, potem ko so morali na račun dosedanje kakovosti slišati veliko pikrih.

Notranjost je bila sicer osvežena z novimi materiali in odtenki, voznik ima pred seboj digitalni zaslon, ki je pri boljših stopnjah opreme 3D. V avtu so posodobljeni ADAS asistenčni sistemi, ki so praktično na isti ravni kot pri modelih 308 in 408.

Avto ima sicer tako kot doslej 434 litrov velik prtljažnik, ki lahko narase na 1.467 litrov.

Kar štirje različni sistemi pogonov

Pri pogonu je peugeot 2008 eden redkih s tako pestrim seznamom možnih energentov. Tako sta v ponudbi dva znana bencinarja (1,2 litra, s 75 in 96 kW). Pri močnejšem je opcija osemstopenjskega avtomatskega menjalnika. Redkost v tem razredu predstavlja možnost dizelskega pogona s 96-kilovatnim motorjem, ki ga cenijo predvsem poslovni kupci z veliko prevoženimi kilometri. Pri njem je avtomatika serijska.

Od konca prihodnje zimo bo mogoče naročiti še mehkega hibrida z 1,2-litrskim trivaljnikom, pri katerem bo skupna sistemska moč 100 kW, za prenos pa bo skrbel šeststopenjski menjalnik z dvojno sklopko. 

In potem je tu še e-2008, baterijska različica, ki je bila tudi deležna tehnične prenove. Pridobila je najnovejšo koncernsko tehnologijo pogona, tako da ima moč povečano s 100 na 115 kW, novi bateriji s 400 voltno tehnologijo pa je kapaciteta narasla s 50 na 54 kWh. Posledično je boljši doseg, ki zdaj po standardih z enim polnjenjem dovoljuje do 406 kilometrov vožnje. Polnilna moč na ultrahitrih polnilnicah je do 100 kW. 

Dobra novica je, da imajo pri Peugeotu načrt umestiti v ponudbo tudi e-2008 s prejšnjo generacijo manj zmogljive pogonske tehnologije, a bo tak avto zato ustrezno še dostopnejši. 

Pod 20 in pod 35 tisoč evri

Pri uvozniku opozarjajo, da so ceno le malenkostno prilagodili, da pa so avti precej bolje opremljeni. Tako so serijski delni LED žarometi, brezžično zrcaljenje telefona, zadnji senzorji .... Cene za prenovljeni peugeot 2008 z vstopnim bencinarjem in opremo active se začnejo pri 19.990 evrih. Če se stranka odloči za Peugeotevo financiranje, je cena za tisočaka nižja.

Foto: Emil Frey Cenik peugeot 2008

Pričakujejo, da bodo prodali največ allur bencinskih izvedenk z avtomatskim menjalnikom, ki ima ceno nastavljeno na 25.270 evrov, medtem ko dizel starta pri 26.940 evrih.

Najvišja oprema GT je poleg izbornejših materialov, bolj nabritega videza in funkcij za več udobja bogatejša tudi za nekatere tehnične bombončke, kot so polni LED, radarski tempomat ...

Električni e-2008 z allure opremo ima ceno za gotovino nastavljeno na 36.350 evrov. Z izbiro financiranja pa pade pod mejo 35 tisočakov in je s tem avto upravičen do dodatnih dva tisoč evrov državne spodbude. Ne glede na način nakupa je serijsko jamstvo znotraj petih let ali 100.000 prevoženih kilometrov. 

Do konca letošnjega leta nameravajo v Sloveniji registrirati 300 novih peugeotov 2008. Takim iz zaloge bodo dodali še štiri zimske pnevmatike. Prihodnje leto ob stabilni dobavi računajo prodati 800 avtov in še dodatnih 100 električnih.

Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008 Foto: Saša Despot predstavitev Peugeot 2008

andrej.leban@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 15:08 10. September 2023.

    Vsake oči imajo svojega "malarja" žal tudi denarnico🤔

  • 09:09 8. September 2023.

    Grdoba od pleha

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.