Novi mercedes-AMG E 63 bo očitno prava zverina v limuzinski podobi. Uradno ga bodo predstavili sredi novembra na salonu v Los Angelesu, ko bodo menda znane tudi cene, prvi kupci bodo imeli priložnost pritisniti na plin na začetku leta 2017.
E63 poganja 4,0-litrski V8 bi-turbo, ki ga uporablja tudi model AMG GT in je že tradicionalno na voljo v dveh različicah. Osnovna ima 420 kW (571 KM) moči in 750 Nm navora, medtem ko ima E63 S kar 450 kW (612 KM) in 850 Nm navora. Slednja izpeljanka potrebuje v sprintu do 100 km/h vsega 3,4 sekunde, "šibkejša" različica je le desetinko počasnejša.
Da gre za izredno močno srce, dokazuje primerjava z neposrednima tekmecema, saj motor v AMG zmore 112 kW na liter delovne prostornine, kar je okoli 10 kW/liter nad tistim, kar imata na zalogi motorja pri BMW M5 (4,4 l, V8) in audiju RS6 (4,0 l, V8). Najmočnejši različici omenjenih nemških konkurentov sicer zmoreta 441 kW (600 KM, 4,0 sek 0-100 km/h) in 445 kW (605 KM, 3,7 sek 0-100 km/h). Treba pa je povedati, da bo imel prihodnji M5 kar okoli 650 KM moči.
Med vožnjo pod nizkimi obremenitvami se pri AMG E63 štirje valji izklapljajo in s tem varčujejo z gorivom. Tako kot pri ostalih AMG modelih ima voznik na voljo štiri različne programe nastavitev motorja in podvozja, peti program "Race" pa je na razpolago le pri E63 S 4Matic+ izpeljanki. Menjalnik je devetstopenjski speedshift. Osnovni E63 ima mehansko zaporo zadnjega diferenciala, različica S pa še hitrejšega elektronskega. Standarden je 4Matic+ štirikolesni pogon (tudi prihodnji M5 bo imel 4x4 pogon), ki prvič doslej omogoča popolno prilagajanje prenosa moči med prednjim in zadnjim kolesnim parom. Vseeno pa E63 omogoča tudi driftanje, zagotavljajo v Stuttgartu.
Končna hitrost obeh različic je omejena na 250 km/h, v doplačljivem paketu Drivers Package pa ga "odprejo" na 300 km/h. Precej boljše v primerjavi s prejšnjim E63, ki ga je poganjal 5,5-litrski V8, je tudi razmerje med močjo in maso. Za občutek udobja in športnosti skrbi peta generacija zračnega vzmetenja.
AMG E63 in 63 S seveda že po videzu dajeta vedeti, da gre za najbolj razgrajaški različici tega premijskega razreda. V primerjavi s klasičnim E-jem je podvozje širše, pri različici S so standardno nameščene 20-palčne pnevmatike dimenzij 265/35 spredaj in kar 295/30 zadaj. "S" ima tudi večje prednje zavorne diske. Vse skupaj zaključuje tradicija štirih trapezoidnih izpušnih cevi.
Še ena posebnost AMG E63, ki ga loči od konkurence je, da bo na voljo tako v limuzinski kot karavanski različici, ki bo sledila prihodnje leto. Audi RS6 obstaja le kot karavan, BMW M5 pa je bil v zadnji generaciji le limuzina.